اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

جهش 12 پله‌ای کنکور استان اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل جهش 12 پله‌ای کنکور استان اردبیل را یک توفیق بزرگ برای استان اردبیل اعلام کرد.

جهش 12 پله‌ای کنکور استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده صبح امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حالی که ما در رتبه 24 کنکور در کشور قرار داشتیم هم اینک به رتبه 12 ارتقا یافته و در کنار استان‌هایی همچون چهار محال و بختیاری و آذربایجان شرقی قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه با درصد قبولی 60.7 درصد در دانشگاه‌های دولتی اردبیل توانست این توفیق بزرگ را به دست آورد، خاطرنشان کرد: در فضایی که برای آموزش و پرورش متصور بودیم توانستیم این توفیق را به دست آوریم که هم برای استان و هم برای دانش‌آموزان ما بسیار سودمند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با شاره به اینکه جهش تحصیلی و آموزشی در استان اردبیل بسیار درخور توجه است، یادآور شد: ما در بسیاری از آیتم‌ها از جمله پروژه مهر، ساماندهی نیروی انسانی، فعالیت‌های پرورشی و تربیتی، شوراهای آموزش و پرورش و فعالیت‌های جنبی طی دو سال اخیر دارای رتبه‌های ممتاز بوده و مقام‌های برتر کشوری را حایز شدیم.

محمود‌زاده گفت: امسال نیز به همت والای معلمان در استان روند فعالیت‌های آموزش و پرورش رو به رشد گذاشته و در راستای رسیدن به شعار تحصیل، تهذیب و ورزش در ارتقای جایگاه استان تلاش شد.

این مسئول استعداد ممتاز دانش‌آموزان اردبیلی در بسیاری از عرصه‌ها را یادآور شد و عنوان کرد: رتبه‌دهی که از طریق سایت سازمان سنجش برای آزمون سراسری سال 91 صورت گرفت اردبیل را در جایگاه 12 معرفی کرد که این برای ما بسیار خوشحال کننده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان داشت: ما امروز در حالی در استان شاهد رتبه‌های زیر 10 و زیر 20 کنکور سراسری هستیم که توانستیم طبق ارزیابی‌های وزارت آموزش و پرورش خود را تا این حد بالا بکشیم که امیدوارم در سال تحصیلی 92-91 نیز بتوانیم جهش قابل قبولی را در کنکور شاهد بوده و اردبیل را در این عرصه تک رقمی کنیم.

محمود‌زاده درصد قبولی دانش‌آموزان پسر از استان اردبیل در کنکور سراسری را بیشتر از دختران اعلام کرد و افزود: اردبیل با قرار گرفتن در جایگاه 12 کنکور مورد تشویق مسئولان قرار گرفت و در کنار آن خرسندی امام جمعه اردبیل از این موضوع برای ما ظفری بزرگ بود.

انتهای پیام/62005/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول