اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های عامل استان زنجان:

ثبت‌نام تسهیلات ازدواج در سامانه بانک مرکزی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی بانک‌های عامل استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات ازدواج از طریق ثبت‌نام در سامانه بانک مرکزی انجام می‌شود.

ثبت‌نام تسهیلات ازدواج در سامانه بانک مرکزی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیدعلی کرمی ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان استان زنجان با اشاره به اینکه ستاد تهیه جهیزیه، بعد از انقلاب از نخستین اقدامات برای کمک به امر ازدواج جوانان بود، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ازدواج در سال 88 به صندوق مهر امام رضا (ع) واگذار شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در حال حاضر با ثبت‌نام در سامانه بانک مرکزی انجام می‌شود، ادامه داد: زوج‌ها در حال حاضر می‌توانند 6 میلیون تومان تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های عامل استان زنجان درصد سود تسهیلات ازدواج را 4 درصد اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این تسهیلات تنها عقدی است که در جای درست خود مصرف می‌شود.

کرمی، میزان تسهیلات ازدواج پرداخت شده در سال گذشته را 565 میلیارد و 292 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: این میزان تسهیلات به 20 هزار 596 نفر در استان زنجان پرداخت شده است.

وی از پرداخت 433 میلیارد و 977 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در هشت ماه گذشته از سال‌جاری خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های عامل استان زنجان با بیان اینکه وام‌های ازدواج صرفاً از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، تأکید کرد: بانک مرکزی مبالغ تسهیلات ازدواج را به صورت سالانه ابلاغ می‌کند.

کرمی اضافه کرد: مشکلی در دریافت تسهیلات برای مزدوجین ساکن در استان زنجان وجود ندارد.

وی از پرداخت تسهیلات 5 میلیون تومانی به زوج‌ها با شرایط ویژه خبر داد و ابراز داشت: زوج‌های فاقد پدر، سن کمتر از 25 سال، مهریه کمتر از 110 سکه و دانشجو بودن، چهار شرطی هستند که زوج‌ها در صورت داشتن آنها می‌توانند از وام 5 میلیون تومانی استفاده کنند.

انتهای پیام/73004/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول