اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

آمار ازدواج در کنگان روند نزولی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از پایین آمدن آمار ازدواج در کنگان خبر داد و گفت: میزان ازدواج در کنگان طی شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند نزولی داشته است.

آمار ازدواج در کنگان روند نزولی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس شامگاه شنبه در نشست کارگروه بانوان کنگان اظهار داشت: خانواده در اسلام ارزش و جایگاه ویژه‌ای دارد و تقویت بنیان خانواده امری لازم و اساسی است.

وی ادامه داد: مراقبت از فرزندان و تربیت صحیح آنها از مهم‌ترین وظایف والدین در قبال فرزندان است و باید نسبت به رفتار و کردار فرزندان دقت لازم را داشته باشیم.

فرماندار کنگان با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ ازدواج آسان در جامعه خاطرنشان کرد: در اسلام نسبت به ازدواج آسان تأکیدات زیادی شده و علما و بزرگان نیز بر این مسئله تصریح کرده‌اند و امروز وظیفه خانواده‌ها در تسهیل امر ازدواج بسیار حیاتی است.

یزدان‌شناس با تأکید بر لزوم ایجاد مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کنگان تصریح کرد: راه‌اندازی این مراکز، گامی در موفقیت آینده زوجین است و تلاش می‌کنیم این مرکز راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها امر بسیار مهمی است که در آینده فرزندان نیز تأثیر دارد.

فرماندار کنگان بیان کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه ازدواج آسان باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین رسانه‌ها نیز در این راستا ورود کنند.

یزدان‌شناس گفت: خانواده‌ها باید در ازدواج فرزندان خود سخت‌گیری نکنند و با کمترین هزینه‌ها راه را برای ازدواج فرزندان خود هموار کنند و از سنگ‌اندازی بی‌مورد پرهیز کنند.

فرماندار کنگان از پایین آمدن آمار ازدواج در کنگان خبر داد و افزود: میزان ازدواج در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته روند نزولی داشته و ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند گامی در افزایش آمار ازدواج باشد.

انتهای پیام/2451/ذ/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول