اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار املش:

توسعه کشاورزی مشکلات مردم را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار املش گفت: بسترسازی فرهنگ توسعه و ترویج کشاورزی یک راهکار برای برطرف شدن مشکلات مردم است.

توسعه کشاورزی مشکلات مردم را برطرف می‌کند

مهدی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در املش آگاه کردن مردم از فعالیت‌ها و پیگیری‌های به‌موقع مدیران و در جریان گذاشتن مسئولان از تنگناها و مشکلات مردم و جامعه را عامل تخلیه روانی مهم دانست و اظهار کرد: این امر موجب جلوگیری از تنش‌ها و همسو شدن مردم با مسئولان می‌شود و به نوعی هارمونی مناسب در جامعه حاکم به وجود می‌آید.

وی با اشاره به فعالیت بالغ بر دو ماهه خود در املش ابراز کرد:  پیشرفت و توسعه شهرستان املش نیازمند همکاری و همراهی مردم، مدیران و رسانه‌ها است.

این مسئول،املش را سرزمین شهید آیت‌الله ربانی دانست که همرزم امام(ره) بودند و در کنار ایشان سابقه مبارزاتی دارند و افزود: املش سرزمین مدیرانی است که در بیشتر پست‌های مهم کشور در حال خدمت هستند.

وی با بیان اینکه  املش شهرستانی با بیشترین شهید انقلاب است، اذعان کرد: این امر نشانه ولایت‌مداری و اخلاص مردم این شهرستان است.

جعفری اقتصادی مردم این منطقه املش را قوی خواند و تصریح کرد: عمده فعالیت‌های مردم املش کار در مزارع برنج، باغ‌های چای، مرکبات، فندق، گل گاوزبان، نوغانداری، زنبورداری، دامداری، شیلات و ... بود که بسیار فعال بودند.

وی با اشاره به مشکلات مردم املش، گفت: برای آسایش، رفاه و امنیت مردم تلاش می‌کنم.

فرماندار املش افزود: یک‌سری تنگناهایی در وضعیت معیشت مردم وجود دارد که مانند 15 تا 20 سال گذشته نیست و امروز با روزهای اوج فاصله گرفته است.

وی از توسعه کشاورزی و تشکیل کار گروه اشتغال خبر داد و یادآور شد: بسترسازی فرهنگ توسعه و ترویج کشاورزی یک راهکار برای برطرف شدن مشکلات مردم دانست و خاطرنشان کرد: همه باید برای توسعه کشاورزی تلاش کنیم.

جعفری با بیان اینکه املش با کشاورزی معنا پیدا می‌کند، تصریح کرد: باید همه چیز در خدمت کشاورزی باشد و دست در دست یکدیگر اقتصاد منطقه را متحول کنیم.

وی توجه به روستاها و حمایت از قشر روستایی را موجب ماندگاری روستاییان در روستاها دانست و ابراز کرد: با افزایش خدمات در روستاها تلاش می‌کنیم قطار توسعه در ریل اصلی خود قرار گیرد.

فرماندار املش از تخصیص 5 میلیارد و 100میلیون تومان اعتبار در کار گروه کشاورزی خبر داد و یادآور شد: تاکنون 400 میلیون تومان جذب شده و بالغ بر 4 میلیارد به کار گروه اشتغال اختصاص دارد و رویکرد ما در این شهرستان بیشتر در زمینه کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی است.

وی تشکیل کار گروه روستایی را موجب رسیدگی به مشکلات روستایی ذکر کرد و از تشکیل این کار گروه در آینده خبر داد.

انتهای پیام/84001/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول