اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان همدان

ملایری‌ها 21 درصد متقاضیان استفاده از تسهیلات کشاورزی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر گفت: 21 درصد از متقاضیان ثبت نام شده برای استفاده از تسهیلات بخش کشاورزی مربوط به شهرستان ملایر است.

ملایری‌ها 21 درصد متقاضیان استفاده از تسهیلات کشاورزی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در سی و چهارمین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تاکنون 5 هزار و 750 هکتار از اراضی شهرستان ملایر توسط منابع طبیعی برای استفاده از تسهیلات و کار کشاورزی استعدادیابی شده است، اظهار کرد: این رقم معادل 29 درصد اراضی استعدادیابی شده استان است.

وی تصریح کرد: 352 هکتار از اراضی استعدادیابی شده در شهرستان ملایر به طور قطع واگذار شده که معادل 32 درصد از استان است.

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه در 33 جلسه تشکیل شده کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ملایردر 622 طرح با میزان تسهیلات 411 میلیارد و 360 میلیون ریال مصوب شده است افزود: پیش‌بینی اشتغال این تعداد طرح یک‌هزار و 244 نفر بوده است.

وی از تصویب 67 طرح با میزان تسهیلات 28 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال 116 نفر، در سی و چهارمین کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد، 63 طرح با مبلغ 6 میلیارد و 530 میلیون ریال و پیش‌بینی اشتغال 64 نفر مربوط به طرح‌های کوچک بخش کشاورزی است.

خیریانپور بیان داشت: از تعداد طرح‌های مصوب در جلسات کارگروه کشاورزی شهرستان ملایر 286 طرح به مبلغ 77 میلیارد و 673 میلیون ریال در شعب بانک‌های کشاورزی این شهرستان عقد قرارداد و پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان تسهیلات، 32 میلیارد و 627 میلیون ریال آن به صورت قطعی در شعب بانک کشاورزی ملایر پرداخت شده است.

خیریانپور از ثبت نام 3 هزار و 788 متقاضی توسعه بخش کشاورزی ملایر در سامانه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: این میزان ثبت نام در ملایر معادل 21 درصد استان همدان است.

فرماندار شهرستان ملایر در پایان سخنانش با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در پرداختی‌ها رتبه برتر را در استان کسب کرده است در تأکید به دستگاه‌ها گفت: این برای ما کافی نیست و همه باید توان و بضاعت خود را برای طرحهای توسعه کشاورزی به کار گیرند.

انتهای پیام/89013/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول