اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اندیمشک خبر داد

جاری شدن سیل در اندیمشک/ خسارات شدید مزارع کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک از جاری شدن سیل در مناطق مختلف شهر و روستایی اندیمشک خبر داد و گفت: خسارت شدیدی به مزارع کشاورزی وارد شده است.

جاری شدن سیل در اندیمشک/ خسارات شدید مزارع کشاورزی

خداداد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: بارش بی‌امان و شدید باران در شهرهای شهرستان اندیمشک باعث جاری شدن سیلاب شده است و برخی از مناطق شهری در اندیمشک دچار آبگرفتگی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی مناطق شهری دچار آبگرفتگی شدید هستند، افزود: مناطقی مانند کوی‌نیرو، کوی شهدا، ضلع جنوبی کوی شهدای اندیمشک دچار خسارت‌های شدیدی شده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای این مناطق خاطر نشان کرد: آب و گل‌ولای فراوان به زیرزمین‌های خانه‌ها در این مناطق نفوذ کرده است و به این دلیل مشکلاتی برای شهروندان به وجود آمده است.

محمدی با اشاره به اینکه مشکل آب سطحی شهرستان دزفول حل شد، تاکید کرد: با هدایت آب در سطح شهر اندیمشک مشکل آبگرفتگی معابر برطرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات در این شهرستان برطرف شده است، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی بارش‌های باران در شهر اندیمشک کاهش یافته است و در حال بررسی ابعاد خسارت‌های وارده به مردم و مزارع روستایی هستیم.

فرماندار اندیمشک تاکید کرد: ستاد بحران شهرستان اندیمشک نیز تشکیل شده است و به این دلیل وضعیت در شهرستان اندیمشک آرام گزارش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارش باران در شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک بیش از 65 میلی‌متر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/72006/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول