اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسلامشهر:

اجرای طرح‌های کشاورزی در اسلامشهر توسعه یافته است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این شهرستان ارتقا یافته است، گفت: در این راستا موفق شده‌ایم میزان ایجاد اشتغال را نیز در این زمینه افزایش دهیم.

اجرای طرح‌های کشاورزی در اسلامشهر توسعه یافته است

محمدرضا موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا اهدافمان در زمینه ایجاد اشتغال تحقق یابد و بتوانیم میزان اشتغال را در این شهرستان ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان توسعه و ایجاد اشتغال در زمینه‌های مختلف است لذا باید با تعامل و برنامه‌ریزی‌های اصولی این مهم به خوبی به مرحله اجرایی برسد.

معاون فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه استفاده از توان نیروهای جوان می‌تواند در تولید و توسعه خدمت‌رسانی موثر باشد افزود: به کارگیری از توان نیروهای جوان علاوه بر این که می‌تواند در توسعه تولید و ارتقای چرخه اقتصادی موثر باشد در کاهش معضل بیکاری نیز تأثیرگذار خواهد بود.

موفق تأکید کرد: در این راستا صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی باید در مسیر به کارگیری نیروهای جوان گام بردارند و ما را در تحقق اهداف یاری دهند.

وی ادامه داد: البته برای اینکه بتوانیم در این زمینه موفق‌تر عمل نماییم باید مشکلات این خدمات را حل کرده و نیازهای آنان مرتفع نماییم.       

موفق در ادامه سخنان خود از کسب رتبه اول میزان اشتغال در طرح توسعه کشاورزی اسلامشهر در سطح استان تهران خبر داد و گفت: شهرستان اسلامشهر رتبه اول استانی را در بحث اشتغال ناشی از اجرای طرح‌ها به پرداخت رسیده طرح توسعه کشاورزی به دست آورده است.

وی ادامه داد: همچنین این شهرستان موفق شده است که رتبه دوم میزان سرمایه‌گذاری ناشی از اجرای طرح‌های به پرداخت رسیده طرح توسعه کشاورزی در شهرستان را به خود اختصاص دهد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلامشهر در بخشی دیگر از سخنان خود از با تأکید بر اجرایی شدن اهداف طرح توسعه کشاورزی گفت: باید موانع موجود بر سر راه توسعه کشاورزی برداشته شود.

وی افزود: دولت اعتبارات خوبی را به همین منظور در اختیار بانک کشاورزی به منظور پرداخت به متقاضیان گذاشته است.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول