اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع خبر داد

اختصاص 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌دار به بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: طرح توسعه بخش کشاورزی، عملیاتی و 200 میلیارد تومان در این بخش سرمایه‌گذاری می‌شود.

اختصاص 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌دار به بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا اورنگی صبح امروز در نشست با استاندار و معاونین استاندار بوشهر گفت: از تسهیلات یاد شده بخشی در امر توسعه جنگل‌ها و مراتع کشور اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌‌ای در بخش کشاورزی و مراتع دارد تاکید کرد: اختصاص 200 میلیارد تومان برای توسعه بخش کشاورزی فرصت خوبی برای کشاورزان در امر توسعه طرح‌های کشاورزی است.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به اینکه استان بوشهر به دلایل شرایط و موقعیت جغرافیایی از مناطق بسیار با قابلیت خوب برای فعالیت‌های آبخیزداری است، تصریح کرد: 77 میلیارد تومان برای فعالیت‌های آبخیزداری اختصاص یافته است که استان بوشهر باید از این فرصت برای توسعه این نوع فعالیت استفاده کند.

اورنگی افزود: طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری با هدف استحصال آب و کنترل فرسایش و مدیریت سیلاب و روان‌آب‌ها درسطح کشور از جمله طرح‌های اولویت‌داری است که دنبال می‌شود.

وی گفت:اعتبارات استانی استان بوشهر در بحث تقویت ظرفیت‌های بخش کشاورزی با همکاری استانداری بوشهر از ملی جلوتر است که امیدواریم با استفاده از اعتبارات و تسهیلات اختصاص داده شده بتوانیم شاهد توسعه بخش کشاورزی، جنگل‌کاری و مراتع باشیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: سعی خواهیم کرد تسهیلات فراهم شده در توسعه بخش کشاورزی را در یک بانک متمرکز کنیم تا در کوتاهترین زمان شاهد جذب آن و توسعه طرح‌ها باشیم.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور همچنین از تخصیص 3 هزار میلیارد تومان به صنایع تبدیلی در قالب طرح توسعه بخش کشاورزی خبر داد.

وی با اشاره به فرصت ایجاد شده توسط دولت در زمینه تخصیص 3 هزار میلیارد تومان در قالب طرح توسعه بخش کشاورزی خواستار تلاش بیشتر مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها برای جذب تسهیلات تخصیص یافته شد.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول