اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

خودکفایی 450 زن سرپرست خانوار خدابنده‌ای زیرپوشش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده از خودکفایی 450 زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد خدابنده خبر داد.

خودکفایی 450 زن سرپرست خانوار خدابنده‌ای زیرپوشش کمیته امداد

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد خدابنده در بحث اشتغالزایی مددجویان این نهاد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیته امداد قریب به چهار دهه فعالیت را در کارنامه خدمت‌رسانی خود دارد، افزود: از رویکردهای کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد، توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است.

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در سال‌‌های اخیر در راستای عملی کردن سیاست‌های جدید کمیته امداد در بخش توانمندسازی آنها انجام شده است، اضافه کرد: از عمده اقدامات این نهاد در این بخش اجرای طرح‌های اشتغالزایی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از گروه‌های هدف کمیته امداد در بحث اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار هستند، افزود: از آغاز تاسیس کمیته امداد اقدامات بسیاری در حمایت از این گروه به ویژه در زمینه اشتغالزایی انجام شده است.

کمالی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد تاثیر بسزایی در توانمندسازی خانواده‌های دارای سرپرست زن داشته است، یادآور شد: از زمان آغاز فعالیت کمیته امداد خدابنده تاکنون 450 زن سرپرست خانوار خودکفا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار تنها یکی از خدماتی است که در حمایت از آنها انجام می‌شود، اضافه کرد: بیمه مجریان طرح‌های اشتغال زن سرپرست خانوار و ... نیز از دیگر اقداماتی است که در حمایت از این گروه مددجویان انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول