اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام گرفت

راه‌اندازی نخستین شعبه خصوصی پست بانک در سلماس

خبرگزاری فارس: امروز با حضور مدیرکل امور شعب و مناطق پست بانک ایران، نخستین شعبه خصوصی پست بانک در سلماس راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی نخستین شعبه خصوصی پست بانک در سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس غلامحسین صباغی مدیرکل امور شعب و مناطق پست بانک ایران صبح امروز در مراسم افتتاح این شعبه در جمع مسئولان دفتر پیشخوان دولت شهری و کارگزاران دفاتر ICT روستایی اظهار داشت: خانواده بزرگ پست بانک متشکل از دفاتر و شعب بوده و سیاست‌های کلی این بانک نیز حمایت از دفاتر به منظور حفظ و ادامه فعالیت آن است.

صباغی افزود: مدیریت امور شعب و مناطق پست بانک بر پایه سیاست‌های این بانک برنامه‌‌های عملیاتی را اجرا کرده تا علاوه بر ایجاد انگیزه، درآمد دفاتر را نیز افزایش دهد.

مدیرکل امور شعب و مناطق پست بانک ایران با اشاره به ساماندهی دفتر خدمات بانکی، اظهار داشت: ایجاد باجه‌های مستقل و نصب تابلوهای پست بانک بر سر درب دفاتر خدمات بانکی سبب شده تا هویت بانکی آن تقویت شود و هموطنان نیز اعتماد لازم را نسبت به بانکی بودن فعالیت‌‌های دفاتر مذکور داشته باشند.

وی تصریح کرد: این پروژه همراه با پروژه‌های عملیاتی دیگری از قبیل؛ پول‌رسانی، همیار بانک و خرید خودرو جهت سرکشی و آموزش دفاتر و اجرای طرح‌های ماک، بام و L.M.S تقویت شده است.

صباغی در تشریح طرح همیار بانک گفت: بر اساس این طرح، کارگزاران متخصص و با سابقه توسط مدیریت‌های شعب سراسر کشور شناسائی شده و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم توسط اداره کل آموزش و تحقیقات، پذیرفته‌شدگان نهایی موفق به دریافت گواهینامه همیار بانک می‌شوند.

صباغی اضافه کرد: کارگزاران دارنده گواهینامه مذکور با هماهنگی مدیریت شعب استان‌ها نسبت به آموزش سایر کارگزاران و متصدیان دفاتر خدمات بانکی محدوده جغرافیائی خود در حوزه‌های تعریف شده و مطابق شرح وظایف تعیین شده اقدام می‌کنند که جزئیات این طرح به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

مدیر امور شعب پست بانک تصریح کرد: بانکداری الکترونیک به عنوان بهترین عامل افزایش درآمد دفاتر مدنظر بانک قرار گرفته و قرارداد شاپرک برای نصب و راه‌اندازی 50 هزار پایانه فروش (POS) در دفاتر از راهکارهای ارائه شده است.

وی افزود: یکی از دستاوردهای دولت در چند سال گذشته تجهیز و آماده‌‌سازی دفاتر پست‌ بانک بوده که این اقدامات موجب رضایت مردم به ویژه روستاییان شده است.

صباغی تاکید کرد: پست بانک با ارائه خدمات خود توانسته اهداف مهم دولت الکترونیک را در روستاها و شهرها برآورده کند.

وی با اشاره به نقش پست‌بانک در کشور اعلام کرد: حضور مخابرات، پست و سایر نهادها و ارگان‌ها در دفاتر پست‌بانک یک فرصت ارزشمند است که حضور پست‌بانک به عنوان یک بانک حلقه تکمیل‌کننده خدمات سایر ادارات است.

انتهای پیام/61001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول