اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان خبر داد

طراحی بانک اطلاعات ماشین‎آلات گلستان برای مواقع بحرانی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: طراحی بانک اطلاعات ماشین‎آلات استان به منظور استفاده از ظرفیت‎های نهفته استان در این بخش، در دست اقدام و پیگیری است.

طراحی بانک اطلاعات ماشین‎آلات گلستان برای مواقع بحرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،‌ عبدالرضا دادبود در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با بیان اینکه کار اداره کل مدیریت بحران، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی است اظهار داشت: بر اساس قانون تمامی دستگاه‌های اجرایی باید دارای بخش مدیریت بحران مربوط به خود بوده و هر دستگاه در حوزه کاری خود باید آمادگی لازم برای مواجهه با بحران‌ها را داشته باشد.

وی تصریح کرد: وظیفه استانداری و فرمانداری‎ها، هماهنگی برای اجرای درست چارچوب‎ها است.

معاون عمرانی استاندار گلستان اضافه کرد: در حوزه مدیریت بحران، خود دستگاه‎ها باید برنامه‎ریزی، سیاست و آمادگی لازم را برای اجرا در مواقع لزوم داشته باشند.

قائم مقام شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به ظرفیت خطرپذیری استان خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان، مدیران و متولیان اجرایی استان در بخش مدیریت بحران‎های مرتبط با حوزه کاری خود، باید بیشتر در راستای پیشگیری، آموزش و جلوگیری و وقوع از حوادث غیرمترقبه در استان باشد. 

وی با اشاره به اینکه طراحی تحت وب بانک اطلاعات ماشین‎آلات استان به منظور استفاده از ظرفیت‎های نهفته استان در این بخش، در دست اقدام و پیگیری است اذعان داشت: در حوزه بیمه‎های شهری عملکرد خوبی را داشته‎ایم و امیدواریم در مواقعی که به بهره‎گیری از خدمات بیمه‎ها نیاز است شهروندان ما بتوانند خدمات خوبی را نیز از این بیمه‎ها دریافت کنند.

دادبود همچنین با تاکید بر آمادگی برای بحران‎های پیش رو فصل زمستان تصریح کرد: نیاز است که کارگروه‎های تخصصی ذیل شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از قبیل کارگروه‎های سیل، زمین لغزش، حمل و نقل و ... فعال‎تر شود و با ابلاغ دستورالعمل‎های مورد نیاز در حوزه مدیت بحران از نگاه ما آنچه که در حوزه فرآیند اداری کار بوده تمام شده است لذا باید آمادگی‎های کافی در بخش دستگاه‎های اجرایی استان هم وجود داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار گلستان با اظهار به اینکه در حوزه بازسازی پروژه‎ها عملکرد خوبی داشته‎ایم خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 80 درصد از بودجه مربوط به این بخش محقق شده که دستگاه‎های ما باید تلاش کنند که این اعتبارات را به موقع جذب و استفاده کنند.

انتهای پیام/2307/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول