اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد تاکید کرد

تسریع در تخصیص اعتبارات مشاغل خانگی از سوی بانک‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: رؤسای بانک‌های عامل در خلیل‌آباد درباره اعطای وام‌های متقاضیان مشاغل خانگی و خوداشتغالی اقدام کنند.

تسریع در تخصیص اعتبارات مشاغل خانگی از سوی بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: علیرغم دستور اکید بانک مرکزی و مصوب شدن اعتبارات مشاغل خانگی و خوداشتغالی توسط سرپرستان بانک‌ها در مرکز استان خراسان‌رضوی و با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال هستیم هنوز سهمیه اعتبارات خلیل‌آباد اعلام نشده است.

مرادزاده با توجه به اینکه لیست متقاضیان در کارگروه آماده ارسال به بانک‌‌ها است افزود: بانک‌های عامل به‌طور جدی از سرپرستان خود پیگیری کنند تا این اعتبارات هر چه سریع‌تر به شهرستان اعلام شود؛ در غیر این صورت رؤسای بانک‌ها باید پاسخگوی مراجعین در این مورد باشند.

فرماندار خلیل‌آباد گفت: از حدود 30 میلیارد ریال اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان خلیل‌آباد تاکنون فقط 6 میلیارد ریال توسط بانک ملی و ملت از اعتبارات اداره تعاون و کار در دست اقدام است.

مرادزاده با تاکید بر جذب سهمیه اشتغال سال‌ جاری شهرستان توسط دستگاه‌های دولتی افزود: امسال سهمیه صدور مجوز مشاغل خانگی شهرستان 756 مورد است که تاکنون با صدور 710 مجوز توسط دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/70007/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول