اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان خبر داد

توزیع اعتبارات بانکی مشاغل خانگی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی این شهر از توزیع اعتبارات بانکی مشاغل خانگی در دشتستان خبر داد.

توزیع اعتبارات بانکی مشاغل خانگی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بهمن شمسی شامگاه سه‌شنبه در نشست توزیع اعتبارات بانکی مشاغل خانگی دشتستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کارگران از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان دشتستان در سال جاری است.

وی ادامه داد: حمایت از بنگاه‌های زودبازده و تقویت مشاغل خانگی از جمله برنامه‌های این اداره در سال جاری است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان از توزیع اعتبارات بانکی مشاغل خانگی در شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر در راستای حمایت از مشاغل خانگی و بهبود فضای کسب و کار انجام می‌شود.

شمسی به بیان اهداف طرح مهم مشاغل خانگی و اثرات آن پرداخت و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید توجه ویژه به اهداف طرح داشته باشند و تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی در تسریع روند کار، امری ضروری است.

وی اضافه کرد: طرح‌های متقاضیان مشاغل خانگی به تفکیک سهمیه اعلام شده دستگاه‌های اجرایی و اعتبار بانک‌های عامل در جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مطرح و به تصویب می‌رسد.

این مسئول گفت: مقرر شده پرونده‌های تکمیل شده در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه اجرایی طی نامه‌ای توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بانک عامل ارسال شود تا در کمترین زمان ترتیب اثر داده شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان بیان داشت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم، روند پرداخت را هر هفته یکبار از بانک‌های عامل رصد کرده و به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه کنند.

وی یادآور شد: انتظار داریم پس از ارسال پرونده‌های متقاضیان به بانک، دستگاه اجرایی متقاضی را مطلع کرده و برای تکمیل پرونده به بانک مراجعه کند، در غیر اینصورت پس از مهلت تعیین شده توسط بانک جایگزین معرفی شود.

محمد زارعی کارشناس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان نیز به ارائه جزئیات این طرح و اعتبار اعلام شده بانک‌های شهرستان و نحوه ثبت نام و تأیید ثبت‌نام متقاضیان در سامانه مشاغل خانگی توسط دستگاه اجرایی پرداخت.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول