اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آبیک:

بانک‌ها آماده پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بر تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به افراد معرفی شده از سوی دستگاه‌های اجرایی در زمینه مشاغل خانگی تأکید کرد.

بانک‌ها آماده پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری  آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: اشتغال از دغدغه‌های مهم دولت، مردم و خانواده‌هاست که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: بیش از 60 درصد مراجعانی که روزهای سه‌شنبه به فرمانداری مراجعه می‌کنند درخواست اشتغال و رفع بیکاری دارند.

این مسئول ادامه داد: دولت به تنهایی قادر به رفع مشکل اشتغال در تمام مشاغل نیست بلکه نقش و همت بخش خصوصی در تحقق اشتغال مهم‌تر و پررنگ‌تر است، چراکه با تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین اشتغال و کار نیز توسعه یافته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک تأکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به تعهدات خود مبنی بر تحقق ایجاد اشتغال اهتمام بورزند گرچه ثبت ایجاد اشتغال برای یک یا دو نفر در سامانه رصد رقم بالایی نیست و ممکن است تأثیر زیادی در آمار اشتغال نداشته باشد، ولی برخی از دستگاه‌های اجرایی اشتغال پیش‌بینی شده به 500 یا 600 نفر می‌رسد که رقم بالایی است و می‌تواند در ایجاد و تحقق اشتغال شهرستان آبیک بسیار تأثیرگذار باشد که باید به مرحله عمل برسد.

بغدادی اضافه کرد: با توجه به تفویض اختیارات شهرستان‌ها مبنی بر اعطای تسهیلات بانکی در خصوص مشاغل خانگی، تاکنون به بانک مسکن 5 میلیارد و 594 میلیون ریال، به بانک تجارت 4 میلیارد و 749 میلیون ریال، بانک ملت 13 میلیارد و 102 میلیون ریال و پست بانک شهرستان آبیک 857 میلیون ریال اعتبار ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید افراد واجدالشرایط دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌ها را معرفی کنند تا در اسرع وقت اعتبارات اختصاص یابد و به خزانه دولت برگشت داده نشود.

این مسئول بیان داشت: مردم هم باید نسبت به مطالبات به بانک‌ها اقدام کنند و به موقع نسبت به پرداخت اقساط بانکی اقدام کنند تا چرخه اقتصادی کشور بچرخد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: امیدورایم با پیگیری مسئولان دستگاه‌های اجرایی تا پایان امسال اعتبارات در نظر گفته شده شهرستان آبیک در زمینه دریافت تسهیلات بانکی در زمینه مشاغل خانگی تحقق یابد و شاهد اشتغال جوانان باشیم که البته مسئولان باید افراد بی‌کار و واجدالشرایط را در اولویت کار قرار دهند و بر اساس اولویت‌سنجی نسبت به ایجاد اشتغال برای افراد اقدام کنند.

انتهای پیام/7700/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول