اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ شطرنج باشگاه‌های استان قزوین

تیم شطرنج بانک ملت به صدرنشینی خود ادامه داد‌

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شطرنج ‌قزوین از تداوم صدرنشینی تیم بانک ملت قزوین در رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان خبر داد.

تیم شطرنج بانک ملت به صدرنشینی خود ادامه داد‌

فرهاد کربلایی صادقی دبیر هیئت شطرنج استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تیم شطرنج بانک ملت قزوین با پیروزی بر تیم آینده‌سازان تفکر بهتر، به صدرنشینی خود در لیگ شطرنج باشگاه‌های استان تداوم بخشید.

وی ادامه داد: در هفته ششم رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان تیم صدرنشین بانک ملت با پیروزی 4 بر صفر مقابل تیم آینده‌سازان تفکر بهتر، موفق شد با 22 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

کربلایی صادقی خاطرنشان کرد: تیم پردیور دیگر تیم مدعی این دوره از لیگ شطرنج باشگاه‌های استان هم با نتیجه 4 بر صفر بازی را به تیم هیئت شطرنج الوند واگذار کرد، اام با وجود این شکست با کسب 5/19 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد.

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین در ادامه با بیان اینکه تیم جاده ابریشم هم در این مسابقات با نتیجه 4 بر صفر بازی را به تیم اندیشه واگذار کرد، افزود: با این شکست این تیم با کسب 5/19 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

وی افزود: در سایر دیدارهای برگزار شده هفته ششم رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان، تیم‌های شکوفه‌های قزوین و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با نتایج مشابه 4 بر صفر به ترتیب از سد تیم‌های هیئت شطرنج محمدیه و امیربهادر عبور کردند.

کربلایی صادقی با اشاره به اینکه تیم امید تفکر بهتر قزوین هم در جدال با تیم نظام مهندسی با نتیجه 5/3 بر 5/. به برتری رسید، عنوان کرد: تیم نوجوانان تفکر بهتر هم در این مسابقات موفق شد در بازی مقابل تیم امید قزوین با نتیجه 5/2 بر 5/1 به برتری دست پیدا کند.

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین افزود: در آخرین بازی هفته ششم این مسابقات که میان تیم‌های پیشکسوتان و هیئت شطرنج بویین زهرا برگزار شد، جدال دو تیم در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

وی برگزاری منظم لیگ را موجب پویایی و بالندگی این رشته ورزشی در سطح استان توصیف کرد و گفت: با برنامه‌ریزی منظم لیگ شطرنج باشگاه‌های استان، می‌توان در سال‌های آینده روند این رشته ورزشی را در سطح استان ارتقا داد.

کربلایی صادقی در پایان یادآور شد: رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان با حضور 16 تیم در 15 دور به میزبانی خانه شطرنج مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ذ/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول