اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد

انجام 21 هزار و 511 معاینه در پزشکی قانونی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: از آغاز سال‌جاری تاکنون، 21 هزار و 511 مورد معاینه در این اداره کل انجام شده است.

انجام 21 هزار و 511 معاینه در پزشکی قانونی زنجان

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از زنجان به افزایش 6.64 درصدی معاینات ناشی از نزاع طی هشت ماه گذشته از سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت 7 هزار و 456 نفر برای معاینات ناشی از نزاع به پزشکی قانونی استان زنجان مراجعه کرده‌اند.

وی از معاینه 3 هزار و 653 مورد مراجعه ناشی از تصادفات رانندگی طی هشت ماه گذشته خبر داد و افزود: معاینات حوادث کار از آغاز سال‌جاری تاکنون بیش از 18 درصد رشد داشته و به 299 مورد رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به انجام 20 هزار و 380 مورد معاینه عمومی در سال 91 تصریح کرد: مقایسه این آمار با آمار هشت‌ماه سال گذشته، بیانگر افزایش 10.69 درصدی این نوع معاینات است.

این مسئول به انجام 191 مورد معاینه روان‌پزشکی از آغاز سال‌جاری اشاره و اضافه کرد: 901 مورد معاینه اختصاصی هم در این مدت در پزشکی قانونی استان زنجان انجام شده است.

فروزش، متوفیات ناشی از سوختگی از آغاز سال‌جاری تاکنون را 13 نفر اعلام کرد و بیان داشت: 10 نفر هم در این مدت بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی به کاهش 80 درصدی تلفات گازگرفتگی در سال 91 نسبت به سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: تلفات استنشاق گاز مونواکسیدکربن از 13 مورد سال گذشته به دو نفر در سال‌جاری کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان اضافه کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون 22 نفر بر اثر استعمال موادمخدر جان خود را از دست داده‌اند.

وی در پایان معاینات مرگ‌های طبیعی و غیرطبیعی را در پزشکی قانونی استان زنجان از آغاز سال‌جاری تاکنون به ترتیب 128 و 399 مورد عنوان کرد.

انتهای پیام/73004/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول