اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل:

پزشکی قانونی اردبیل به دستگاه آنالیز داروها تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: پزشکی قانونی اردبیل به دستگاه پیشرفته آنالیز سموم و داروها مجهز می‌شود.

پزشکی قانونی اردبیل به دستگاه آنالیز داروها تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل روابط عمومی پزشکی قانونی اردبیل، بهزاد ولیزاده در جلسه حل مشکلات پزشکی قانونی شهرستان گرمی اظهار داشت: اداره کل پزشکی قانونی استان اردبیل به دستگاه پیشرفته GC-mass با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان مجهز می‌شود که از این دستگاه برای آنالیز دارو‌ها، سموم و مواد مخدر استفاده خواهد شد.

وی بیان داشت: با تجهیز مراکز پزشکی قانونی شهرستان‌های گرمی، نمین، نیر و جعفرآباد به دستگاه الکل‌سنج تنفسی تمامی مراکز فعال پزشکی قانونی قادر به آزمایش سنجش مصرف الکل از طریق هوای بازدمی شده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با ذکر این نکته که ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان پارس‌آباد 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای احداث ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان گرمی یک قطعه زمین مناسب در شهرک ولی عصر(عج) گرمی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع در نظر گرفته شده است که امیدواریم اعتبارات لازم برای احداث ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان گرمی که جزو مصوبات سفر سوم رئیس جمهور است، تامین شود که با احداث آن امکان ارائه خدمات معاینه و کالبد گشایی اجساد و خدمات آزمایشگاهی در کنار معاینات سرپایی فراهم شده و مردم این شهرستان از مراجعه به مرکز استان اردبیل بی‌‌‌نیاز خواهند شد.

در ادامه این جلسه محمود علایی فرماندار شهرستان گرمی ضمن تقدیر از خدمات مسئول مرکز پزشکی قانونی شهرستان، در خصوص استقرار اداره پزشکی قانونی شهرستان گرمی در ساختمان دولتی به صورت موقت و همکاری مناسب برای حل مشکلات مرکز قول مساعد داد.

انتهای پیام/62007/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول