اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی

6 میلیارد ریال به پزشکی قانونی خراسان جنوبی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: شش میلیارد ریال از اعتبارات ابلاغی ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی از محل ماده 12 مدیریت بحران به اداره‌کل پزشکی قانونی این استان اختصاص یافت.

6 میلیارد ریال به پزشکی قانونی خراسان جنوبی اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی،  مدیر‌کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی به منظور بررسی مشکلات و محدودیت‌های موجود در جذب و همکاری پزشکان برای راه‌اندازی مرکز پزشکی قانونی شهرستان در میان با حضور در دفتر رئیس دادگستری و فرمانداری شهرستان درمیان خواستار افزایش تعامل و سطح همکاری فی مابین شد.

حسن محمد‌زاده ادامه داد: راه‌اندازی پزشکی قانونی درمیان نیازمند همکاری پزشکان شبکه بهداشت، دادگستری و فرمانداری این شهرستان است.

همچنین در جلسه شورای مدیریت بحران استان اعتبارات تخصیص یافته به شورای مدیریت بحران خراسان جنوبی براساس اهداف و اولویت‌های استان بین پروژه‌های اولویت‌دار توزیع شد.

در این جلسه مبلغ 6 میلیارد ریال از اعتبارات ابلاغی ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی از محل ماده 12 مدیریت بحران به اداره‌ کل پزشکی قانونی این استان اختصاص یافت.

اداره‌کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی از اعضای شورای مدیریت بحران استان است که در زمینه تعیین هویت اجساد، تعیین علت فوت و صدور جواز دفن و بررسی صدمات وارده به مصدومان را در مواقع بحران‌های پیش‌آمده بر عهده دارد.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول