اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

ثبت 4 هزار مراجعه نزاع به پزشکی قانونی سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی سیستان‌وبلوچستان گفت: در پنج ماهه نخست امسال 4 هزار و 87 مراجعه نزاع به مراکز پزشکی قانونی سیستان‌وبلوچستان ارجاع شده است.

ثبت 4 هزار مراجعه نزاع به پزشکی قانونی سیستان‌وبلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی سیستان‌وبلوچستان، رضا عبدی اظهار داشت: میزان مراجعات نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان در پنج ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود یک درصد رشد داشته است.

وی افزود: از کل مراجعات نزاع در پنج ماهه امسال سه هزار و 25 نفر مرد و یک‌هزار و 62 نفر زن بودند که تعداد مراجعان مرد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش و تعداد زنان شش درصد رشد یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: بر اساس این آمار در پنج ماهه نخست امسال بیشترین میزان مراجعات نزاع با 879 نفر مربوط به اردیبهشت بوده و پس از آن بیشترین مراجعات نزاع با 866 نفر و 795 نفر به ترتیب در خرداد و مرداد ثبت شده‌ است.

وی ادامه داد: در پنج ماهه امسال نیز کمترین مراجعات نزاع به مراکز پزشکی قانونی  سیستان‌وبلوچستان  با 771 در فروردین ماه گزارش شده‌ است.

عبدی گفت: در تیر امسال نیز 776 نفر به دلیل نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند. بیشترین مراجعات نزاع  پنج ماهه نخست امسال به ترتیب با عدد، هزار و 307، هزار و 17 و 497 نفر مربوط به شهرستان‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول