اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران:

قانون فوق‌العاده خاص کارکنان پزشکی قانونی اجرایی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشک قانونی مازندران گفت: قانون فوق‌العاده خاص کارکنان پزشکی قانونی اجرایی شود.

قانون فوق‌العاده خاص کارکنان پزشکی قانونی اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران عصر امروز در دیدار و گفت‌وگو با مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از بخش‌های مختلف اداری، آزمایشگاهی اداره کل پزشکی قانونی بازدید کرد.

در این دیدار مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران با ارائه توضیحاتی پیرامون فعالیت‌ها و خدمات این اداره کل به مشکلات موجود، انتظارات و درخواست‌های کارکنان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شعار امسال سازمان با عنوان ارتقای کیفیت خدمات در پزشکی قانونی است به همین دلیل در تحقق این شعار این اداره کل نیازمند تامین اعتبارات لازم جهت تهیه تجهیزات روز دنیاست.

علی عباسی بیان کرد: تعدادی از دستگاه‌ها از جمله دستگاه ژنتیک آنلایزر و Gcmass خریداری و در حال حاضر نیاز به تهیه مواد اولیه آن است.

وی افزود: اصلاح چارت سازمانی برای جذب نیروی متخصص مورد نیاز، حفظ و انگیزش نیروی متخصص از نیازهای این مجموعه است.

عباسی ابراز امیدواری کرد که با اصلاح چارت سازمانی که در دست اقدام است و جذب نیروی متخصص، بخشی از مشکلات سازمان در زمینه کمبود نیرو برطرف و خدمات مطلوب‌تری به مردم ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: پزشکان و کارکنان این اداره کل با وجود دشواری‌های فراوان این شغل با سعی، تلاش، دقت و کیفیت هرچه تمام‌تر به ارائه خدمت می‌پردازند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ضمن تقدیر از مسئولان ستادی و استانی که در حل مشکلات موجود تلاش داشتند برای ارائه خدمات مطلوب به مردم ولایت‌مدار استان و رفع اطاله دادرسی قضایی توجه بیش از پیش آنها در جهت بر طرف کردن موانع موجود منجمله قانون فوق‌العاده خاص کارکنان پزشکی قانونی که متاسفانه با وجود تصویب آن هنوز اجرایی نشده، تاکید کرد.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران با اشاره به اهمیت کار پزشکی قانونی و شرایط سختی کار در این مجموعه گفت: پزشکی قانونی یکی از دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضائیه است که کار کارشناسی پرونده‌های قضایی را انجام می‌دهد.

فرهاد صفایی بیان کرد: با توجه به اینکه کارکنان آن با شرایط خاص، داشتن صعوبت کار و با حقوق مردم سر و کار دارد خدمت‌رسانی تنها با داشتن روحیه ایثار و از خود گذشتگی امکان‌پذیر است.

وی رضایت‌مندی مردم از دستگاه و ارائه کیفیت مطلوب را نیاز به ساختار مناسب دانست و افزود: ساختار باید به گونه‌ای طراحی شود که پاسخگوی نیازهای مردم و جامعه باشد و نیروی انسانی را متناسب با نیازمندی‌های آن اداره جذب کنیم.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول