اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خواستار شد

استقلال اداره کل پزشکی قانونی در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: استقلال اداره کل پزشکی قانونی در جنوب کرمان بهترین گزینه برای رفع یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم منطقه است.

استقلال اداره کل پزشکی قانونی در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در نشست بررسی مشکلات پزشکی قانونی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در این شهرستان اظهار داشت: جنوب کرمان با وسعت 52 هزار کیلومتر و جمعیت حدود یک میلیون نفر 50 درصد جمعیت استان کرمان را تشکیل می‌دهد و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن چند برابر شهرهای شمالی استان کرمان است.

وی افزود: در بسیاری از عرصه‌ها به ویژه با تلاش‌های دولت‌های نهم و دهم رشد خوبی در منطقه جنوب کرمان حاصل شده است، اما در برخی عرصه‌ها حتی در برابر کم‌ترین انتظارات و توقعات مردم نتوانستیم، کوچکترین زمینه و جایگاهی برای آن فراهم کنیم.

غنچه‌پور یکی از این عرصه‌ها را چگونگی وضعیت پزشکی قانونی در جنوب به مرکزیت شهرستان جیرفت ذکر و تصریح کرد: با وجود محرومیت‌ها و بی‌‌مهری‌هایی که نسبت به این منطقه در ادوار گذشته صورت گرفته، نبود اداره پزشکی قانونی نیز مزید بر علت شده است.

وی با اشاره به مشکلات عدیده اداره پزشکی قانونی ابراز داشت: با توجه به طایفه‌ای بودن و قومیت‌گرایی در منطقه جنوب کرمان و شرایط خاص آن نیاز به این مرکز به شدت احساس می‌شود.

غنچه‌پور عنوان کرد: نبود پزشک زن، کادر اداری، فضای فیزیکی، سردخانه و تجهیزات و امکانات کافی از جمله مهم‌ترین این مشکلات است که می‌طلبد با توجه به وفاداری منطقه جنوب کرمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی آن‌ها را برطرف کرد.

فرماندار جیرفت با توجه به اولویت‌بندی تخصیص 12 درصد اعتبارات شهرستانی گفت: با توجه به مشکلات عمده در این شهرستان نمی‌توانیم، اعتبار کافی برای رفع این مشکل اختصاص دهیم.

غنچه‌پور تنها راه چاره این معضل را استقلال اداره کل پزشکی قانونی منطقه جنوب کرمان دانست و بیان داشت: استقلال آن بهترین گزینه برای رفع یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم منطقه است.

انتهای پیام/80001/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول