اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور آموزش سازمان پزشکی قانونی:

راه‌اندازی پزشکی قانونی در عنبرآباد چاره‌اندیشی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور آموزش سازمان پزشکی قانونی گفت: در عنبرآباد نیز با همت مسئولان مکانی برای پزشکی قانونی تهیه و یک پزشک معاضدتی مستقر شده بود،اما به دلیل مشکلاتی تعطیل شد که می‌طلبد در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

راه‌اندازی پزشکی قانونی در عنبرآباد چاره‌اندیشی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مسعود قادی‌پاشا در نشست بررسی مشکلات پزشکی قانونی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان جیرفت به عنوان مرکز منطقه جنوب کرمان تشریح و کالبدشکافی این مناطق را نیز بر عهده دارد، امیدواریم با تلاش مسئولان مربوطه بخشی از این مشکلات برطرف شود.

وی افزود: در شهرستان عنبرآباد نیز با همت مسئولان مکانی برای پزشکی قانونی تهیه و یک پزشک معاضدتی مستقر شده بود، اما به دلیل مشکلاتی تعطیل شد که می‌طلبد در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

فرماندار عنبرآباد نیز در این جلسه با بیان اینکه در مورد استقرار پزشک زن در اداره پزشکی قانونی شهرستان جیرفت هیچ‌گاه اقدامی صورت نگرفته است، اظهار داشت: باید این مشکلات را بررسی و راه حل مناسبی برای آن پیدا کرد.

ولی‌محمد مشایخی تصریح کرد: باید رایزنی، مکاتبه و پیگیری‌های لازم در زمینه رفع مشکلات پزشکی قانونی انجام گیرد تا ما بتوانیم، جوابگوی ارباب رجوع‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه چند بار پزشکی قانونی در این شهرستان راه‌اندازی شد، اما هر بار به دلایلی به تعطیلی کشیده شد، ابراز داشت: با توجه به اینکه شهرستان عنبرآباد دارای 100 هزار نفر جمعیت است در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست که مشکلات مردم این منطقه رفع نشود.

مشایخی عنوان کرد: مردم همواره در این زمینه به ما مراجعه می‌کنند و باید در آینده‌ای نه‌چندان‌دور با راه حلی مناسب زمینه رضایتمندی و آرامش خاطر آن‌ها را فراهم کرد.

انتهای پیام/80001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول