اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

ایجاد اشتغال پایدار از وظایف مهم مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و حفظ آن از وظایف مهم مسئولان استانی است، گفت: ما هر چه داریم متعلق به مردم است بنابراین باید تلاش شود که به زندگی مردم کمتر فشار وارد شود.

ایجاد اشتغال پایدار از وظایف مهم مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی‌محمد آزاد عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار نهاوند اظهار کرد: فضای پرشتاب توسعه استان در سایه وحدت و همدلی میسر می‌شود بنابراین مسئولان استانی باید نسبت به شناسایی اولویت‌ها برای رسیدن به نقطه مطلوب گام بردارند.

وی با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه توسط دشمنان علیه ایران اسلامی افزود: دشمن امروزه با همه قدرت پوشالی‌ خود به جنگ نرم با ایران اسلامی آمده است و همه چیز ما اعم از اقتصاد، فرهنگ و علم را تحریم کرده است بنابراین تنها راه برون‌رفت از این شرایط تلاش مضاعف همراه با بصیرت و صبر است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در دوران 34 ساله انقلاب دشمن دست از کینه و دشمنی برنداشته است، افزود: در دوران جنگ هشت ساله دشمن با استفاده از اهرم صدام بعثی به نبرد ما آمد و موفق نشد، امروز نیز با جنگ نرم با مقابله با ما آمده است، بنابراین باید خود را برای عبور از این پیچ خطرناک آماده‌تر از قبل کنیم.

وی به فضای استان همدان در موقعیت کنونی اشاره کرد و بیان داشت: همه پروژه‌ها که جزو طرح مهر ماندگار هستند با تخصیص اعتبارات لازم در حال فعالیت مطلوب هستند و تا زمان مقرر به اتمام خواهند رسید.

آزاد مردم را ولی نعمت مسئولان ذکر کرد و گفت: ما هر چه داریم متعلق به مردم است بنابراین باید تلاش شود که به زندگی مردم کمتر فشار وارد شود.

امام جمعه نهاوند نیز مسئولیت را امانتی از جانب خداوند بر ما ذکر کرد و گفت: همه ما در مقابل هر آنچه که پذیرفته‌ایم مسئول و پاسخگو هستیم بنابراین باید به گونه‌ای رفتار کرد که خسران‌دیده دنیا و آخرت نباشیم.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ایران اسلامی را متعلق به همه مردم خواند و افزود: آنچه که می‌تواند کشور را در مقابل همه تهدیدها، تحریم‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان مصون کند حرکت تحت فرامین رهبری و ولایت است زیرا ملتی که پشتیبان ولایت‌فقیه باشند هرگز آسیبی نخواهند دید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تلاش پرشتاب شهرستان به سمت توسعه و تعالی خبر داد و اظهار داشت: اجرای چندین پروژه عمرانی و خدماتی از جمله س گرین، بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند، چهارخطه کردن محورهای ورودی و خروجی شهرستان و اتمام تصفیه‌خانه فاضلاب شهر نهاوند موجب خواهد شد تا چهره این شهرستان تغییر کند.

مهدی سنایی تغییر مدیریت‌ها را موجب تزریق انرژی مثبت در شریان حرکت شهرستان به سمت رشد و توسعه خواند و گفت: آن چه که مسلم است این است که تغییر مدیریت‌ها، بتواند شهرستان نهاوند را به سمت رشد و تعالی نزدیک کند.

مجتبی موسوی، فرماندار نهاوند نیز به تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات روستاییان، بهر‌ه‌گیری از نظرات ارزشمند و سازنده نخبگان این شهرستان و به کارگیری نظرات و پیشنهادات سازنده آنها برای پیشبرد اهداف توسعه شهرستان نهاوند در دستور کار است.

در پایان این مراسم مجتبی موسوی به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی و از خدمات اسماعیل زارعی‌کوشا فرماندار سابق و همچنین خدایار ظفری سرپرست فرمانداری نهاوند تقدیر شد.

انتهای پیام/89016/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول