اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

بدهی شهرداری‌ باید از ارگان‌های دولتی وصول شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان به اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای دریافت مطالبات خود از شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: این ارگان‌ها باید در پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری جدی باشند.

بدهی شهرداری‌ باید از ارگان‌های دولتی وصول شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود رضا خوشنام بعدازظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان بر لزوم توجه به بازسازی بافت‌های فرسوده موجود در شهر تأکید کرد و اظهار داشت: انبوه‌سازانی که نسبت به بازسازی در بافت‌های فرسوده اقدام کرده‌اند با مشکلاتی در پرداخت تسهیلات دریافت شده از بانک‌ها مواجه شده‌اند.

وی به همکاری شورا و شهرداری در ساخت و سازهای مسکن مهر اشاره کرد و ادامه داد: برای اصلاح امور در بافت فرسوده شهر باید چاره‌اندیشی شود.

عضو شورای شهر زنجان به مشکلات موجود در پارکینگ‌های لازم برای شهر زنجان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مدیران ارگان‌ها باید نسبت به احداث پارکینگ برای مراجعان و کارکنان خود اقدام کنند تا شاهد تجمع حجم عظیمی از خودروها در اطراف ارگان‌های دولتی نباشیم.

خوشنام با بیان اینکه در ماه‌های آخر سال شهرداری زنجان نیاز به اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اجرا دارد، اضافه کرد: همه ارگان‌ها باید در این امر به شهرداری کمک کنند.

وی افزود: برخی پروژه‌های بزرگ برای پیشرفت، نیازمند تأمین اعتبار و همکاری از طرف دستگاه‌های اجرایی هستند.

عضو شورای شهر زنجان به اقدام دستگاه‌های دولتی در وصول طلب خود از شهرداری از طریق قوه قضائیه اشاره و عنوان کرد: همین ارگان‌ها در پرداخت مطالبات شهرداری تعلل می‌کنند.

خوشنام به بارش‌ برف طی چند روز گذشته در سطح شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: هر چند شهرداری در این مدت خوب عمل کرده است، اما باید اقدامات به موقع انجام شود.

وی به تصادفات روی داده به هنگام بارش برف در خیابان‌های سطح شهر اشاره و اضافه کرد: سرعت عمل کارکنان در مواقع مورد نیاز باید افزایش یابد.

انتهای پیام/73004/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول