اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی الحاق دوکوهک و گویم به شیراز

منطقه 10 شهرداری شیراز ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: در پی تصویب و الحاق روستاهای دوکوهک و گویم به کلان‌شهر شیراز با هدف ساماندهی این روستاها، شهرداری منطقه 10 به ‌زودی راه‌اندازی و فعال می‌شود.

منطقه 10 شهرداری شیراز ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل حوزه شهرداری، علیرضا پاک فطرت در جلسه شورای معاونان و شهرداران مناطق کلان‌شهر شیراز با اشاره به ضرورت ایجاد حداقل سه منطقه جدید در این شهر اظهار کرد: برای داشتن نظارت کافی و مدیریت مناسب باید شهر به شکلی علمی تقسیم‌بندی شود.

وی ادامه داد: زمانی می‌توان انتظار داشت هر منطقه از شهرداری علمی و مطلوب مدیریت شود که تقسیم‌بندی آن مناطق نیز منطبق بر اصول و شاخص‌های مورد نظر انجام شده باشد.

شهردار شیراز با تصریح اینکه تمام آنچه در یک شهر به چشم می‌آید، فعالیت‌های شهرداری را در ذهن متبادر می‌کند، اضافه کرد: امروز ارائه خدمات کیفی به شهروندان برآیندی از توان مدیریتی شهرداری است.

پاک فطرت تصریح کرد: اگر شهروندان شاهد جمع‌آوری مناسب زباله، حمل و نقل مطلوب، زیباسازی قابل قبول و توسعه منطبق بر نیازها باشند به مجموعه شهرداری نمره قبولی می‌دهند.

وی با اشاره به ضرورت تجدید‌نظر در شکل منطقه‌بندی‌های شهر شیراز ادامه داد: با اضافه شدن مناطق جدید باید در تقسیم‌بندی حوزه‌های زیر‌پوشش سایر مناطق نیز تجدیدنظر شده و بازنگری‌هایی انجام شود.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: منطقه 10 شهرداری، بخشی از حوزه مدیریتی منطقه شش تا انتهای حوزه استحفاظی جدید را زیر پوشش می‌گیرد، از این رو به مرور زمان و به تناوب در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان، بخشی از منطقه یک نیز به منطقه شش شهرداری اضافه می‌شود.

پاک فطرت با بیان اینکه محدوده اضافه شده به شیراز، هم‌اینک به لحاظ ساخت و ساز، زیباسازی، خدمات شهری، حمل و دفع زباله و سایر ابعاد، نیازمند ساماندهی است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری منطقه 10 در بدو تأسیس نظارت دقیق بر روند ساخت و سازها، ساماندهی و مدیریت علمی بر آن و همچنین برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری و حمل زباله و نظافت منطقه است.

وی شهردار منطقه شش را مأمور راه‌اندازی این منطقه کرد و افزود: به‌ زودی شهردار منطقه 10 به طور رسمی معرفی می‌شود.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: نیروی متخصص این منطقه نیز از میان نیروهای فعلی سازمان‌ها، معاونت‌ها، مدیریت‌ها و شهرداری‌های سایر مناطق به تناسب انتخاب و تامین می‌شود.

انتهای پیام/2448/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول