اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بیرجند:

کارکنان شهرداری چوب لای چرخ مردم نیندازند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر بیرجند گفت: کارکنان شهرداری نباید چوب لای چرخ مردم بیندازند.

کارکنان شهرداری چوب لای چرخ مردم نیندازند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا میری دوشنبه‌شب در جمع اعضای شورای شهر بیرجند، از طولانی شدن مدت زمان پاسخگویی به مردم در حوزه شهرسازی شهرداری انتقاد و اظهار کرد: برخی سیستم‌های شهرداری ممکن است به مدت طولانی خراب شوند که این خود روند پاسخگویی به مردم را طولانی می‌کند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر مردم از برخی از برخوردها توسط کارکنان مناطق شهرداری ناراضی بودند که باید در زمینه تکریم ارباب رجوع دقت بیشتری صورت پذیرد.

این عضو شورای شهر بیرجند در ادامه از روان‌آب به وجود آمده در برخی از میادین و خیابان‌های شهر طی بارندگی‌های اخیر انتقاد کرد و افزود: این وضعیت نگران‌کننده است که اگر این بارندگی‌ها به طور فرض در طی یک هفته ادامه داشته باشد در کل شهر با یک بحران روبه رو می‌شویم.

میری با اشاره به اینکه در برخی از میادین مانند میدان قدس و فلکه دوم مدرس همه ساله با مشکلات آب‌گرفتگی روبه رو هستیم، تصریح کرد: شهرداری باید به جای توجیه، این مشکلات را مرتفع سازد و در مناطقی که جدید به شهر بیرجند متصل شده‌اند مانند مهرشهر این وضعیت خیلی جدی‌تر است.

وی افزود: باید طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی که در سال86 تصویب شده است، بازنگری شود.

یکی از اعضاء شورای شهر بیرجند در ادامه این جلسه با اشاره به بارندگی اخیر در شهر بیرجند گفت: بر اثر بارندگی اخیر شاهد آب‌گرفتگی در برخی از معابر و خیابان‌ها بودیم که همانند سال‌های گذشته مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

رضا بشیری اظهار کرد: احداث کانال تعبیه شده در میدان ابوذر که به پل عباس‌آباد متصل می‌شود در سال‌های گذشته سه برابر بودجه شهرداری هزینه در برداشته است که برخی از ورودی‌ها هنوز به این کانال متصل نشده است که باید اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد.

وی ادامه داد: اصلاح این وضعیت در میدان ابوذر باید در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد که مشابه این وضعیت در خیابان‌های غفاری، معلم، پاسداران و انقلاب نیز وجود دارد که باید در دستور کار قرار باشد.

عضو شورای شهر بیرجند همچنین از روند کند رسیدگی برخی از پرونده‌ها در شهرداری انتقاد کرد و گفت: صدور پروانه در شهرداری طولانی است که باید رسیدگی شود.

بشیری به برخی اعتراضات مردمی در حوزه شهرسازی اشاره کرد و افزود: این اعتراضات در برخی موارد به ‌جاست که باید اصلاح شود.

عضو دیگر شورای شهر بیرجند ضمن انتقاد از سیکل اداری حاکم بر شهرداری تصریح کرد: احساس مسئولیت برخی از کارشناسان شهرداری خیلی پایین است که این سبب طولانی شدن رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود.

فاطمه زهرا هلال‌بیرجندی یادآور شد: بازدید کارشناسان شهرداری از املاک بسیار زمان‌بر است که باید یک زمان مشخص برای این بازدید‌ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/690011/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول