اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارزوئیه:

بودجه شهرداری ارزوئیه 3 برابر شده است

خبرگزاری فارس: شهردار ارزوئیه گفت: بودجه شهرداری ارزوئیه در مدت دو سال سه برابر شده است که نشان‌دهنده پیشرفت این شهرستان است.

بودجه شهرداری ارزوئیه 3 برابر شده است

مسعود مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارزوئیه اظهار داشت: بلوار ورودی شهرستان ارزوئیه با اعتبارات شهرداری در حال ساخت است و پس از اتمام کار عمرانی، زیباسازی آن را هم انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه 12 هزار نهال مختلف برای فضاهای سبز، پارک‌ها و بین جداول بلوارها در نظر گرفته شده و به زودی کاشته می‌شود، تصریح کرد: پارک ابتدای ورودی شهر توسط استاندار کرمان کلنگ‌زنی شد که مساحت آن 30 هکتار و در حال حاضر در دست ساخت است.

مرادی با اشاره به اینکه سه هکتار زمین جنب بهشت زهرای ارزوئیه درخت‌کاری شده و سکوهای نماز ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: چند خیابان زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت آن انجام شده که از اقدامات خوب شهرداری در دو سال اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری ارزوئیه در مدت دو سال، سه برابر شده است، گفت: ما قانون‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع را در اولویت‌های کاری خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/80024/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول