اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

فدراسیون والیبال باز هم در حق شهرداری ارومیه نامهربانی کرد

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: فدراسیون والیبال باز هم در حق تیم والیبال شهرداری ارومیه نامهربانی کرد.

فدراسیون والیبال باز هم در حق شهرداری ارومیه نامهربانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یدالله کارگرپیشه پس از پیروزی تیمش برابر میزان خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فدراسیون والیبال به جای کمک به شهرداری ارومیه باز هم در حق تیم ما نامهربانی کرد.

این مسئول افزود: فدراسیون والیبال که در ابتدای لیگ از در اختیار قرار دادن بازیکنان سرباز به تیم شهرداری ارومیه طفره رفت بار دیگر در حق تیم ما نامهربانی کرد و اجازه بازی به دو بازیکن اصلی تیم ما را نداد.

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه در ارتباط با اجازه ندادن ناظر بازی به دو بازیکن شهرداری ارومیه برای حضور در میدان، خاطر نشان کرد: ما با اینکه عنوان کردیم حاضریم جریمه دو بازیکن خود را به صورت چک بانکی پرداخت کنیم، اما ناظر بازی قبول نکردند.

وی حضور نداشتن شیرکوند و فرید در ترکیب تیم شهرداری ارومیه را تاثیرگذار دانست و اضافه کرد: تیم ما در بازی‌های گذشته خود بیشترین مشکل و ضعف را در قسمت دریافت داشت و در این بازی هم اجازه حضور در میدان به بهرام فرید بهترین دریافت کننده ما داده نشد و از همراه داشتن احسن‌الله شیرکوند لیبروی اصلی خود نیز محروم شدیم.

کارگرپیشه در ارزیابی خود از دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و میزان خراسان، گفت: ما با کمک خدا توانستیم دو ست اول را پیروز شویم و حتی این توانایی را داشتیم که سه بر صفر پیروز شویم، اما میزان هم تیم ضعیفی نیست و موفق به شکست دادن تیم‌های بزرگی چون کاله و پیشگامان در خانه حریفان شده بود و کسب پیروزی سه بر دو هم نتیجه قابل قبولی برای شهرداری ارومیه است.

این مسئول ضمن تشکر از حمایت‌های هواداران والیبال ارومیه، متذکر شد: هواداران نقش بسیار زیادی در پیروزی این دیدار داشتند و خصوصاً در اواخر بازی با تشویق‌ها و حمایت‌های پرشور خود سبب پیروزی تیم شهرداری ارومیه شدند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران، شامگاه دیروز با نتیجه سه بر دو از سد تیم میزان خراسان گذشت و چهارشنبه هفته جاری در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف کاله مازندران می‌رود.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول