اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

اولویت کار شهرداری نیازهای موجود شهر باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: اولویت کاری شهرداری باید بر اساس نیازهای موجود شهر باشد و این نیازها مدیریت شوند تا بتوانیم، رضایت نسبی را در بین مردم داشته باشیم.

اولویت کار شهرداری نیازهای موجود شهر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس قلعه‌گنج، ایوب فلاح صبح امروز در دیدار با اعضای شورای شهر قلعه‌گنج اظهار داشت: خدمات شهرداری در این وضعیت محدود مطلوب است و باید بر اساس امکانات موجود برنامه‌‌‌ریزی بهتری شود.

وی با بیان اینکه مشورت بازوی توانمند مدیران شهر و شهرداری است و جمع‌بندی آن بسیار نتیجه بخش‌تر است، ادامه داد: اولویت کاری شهرداری باید بر اساس نیازهای موجود شهر باشد و این نیازها مدیریت شوند تا بتوانیم، رضایت نسبی را در بین مردم داشته باشیم.

فلاح با تأکید بر اینکه باید تناسب بین اعتبارات و توقعات مردم رعایت شود، عنوان کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی توسط خیران باید سعه‌صدر داشته باشیم تا آینده روشن در ساخت و ساز اماکن علمی و عمومی داشته باشیم. 

وی افزود: شرایط کشور از امیدواری بسیار بالایی برخوردار است و پیروزی‌های اخیر اسلام‌خواهان در جهان این شرایط را روز به روز امیدوارتر می‌کند.

محمود فلاح رئیس شورای شهر نیز با بیان اینکه در روند اجرای پروژه‌هایی که در حال ساخت است، باید تعامل و همکاری بیشتری انجام شود، گفت: برای حفظ وضعیت موجود شهرداری باید اعتبارات ستاد راهبردی جنوب اختصاص داده می‌شد که با رویه 16 درصد آن دو درصد اعتبارات نفت تحقق می‌یابد.

وی افزود: ادارات برای نوسازی و ساخت و ساز باید شرایط شهرداری را درک کنند و عوارض ساخت و ساز را بر اساس بخشنامه‌ها پرداخت کنند که شهرداری بتواند امور عمرانی خود را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/80004/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول