اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیم‌فصل دوم سوپر لیگ باشگاه‌های کشور

والیبال شهرداری تبریز در اندیشه آغازی دیگر

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری تبریز در نیم‌فصل دوم سوپر لیگ باشگاه‌های کشور با اعمال شک به تیم و افزودن یک بازیکن خارجی در اندیشه آغازی خوش است.

والیبال شهرداری تبریز در اندیشه آغازی دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم والیبال شهرداری تبریز از یک مربی جوان ولی باتجربه به نام احمد مساجدی نیز بهره می‌برد که از لحاظ علمی در سطح خوبی قرار داشته و به همراه ولاسکو روزهای خوشی را در تیم ملی تجربه کرده است.

والیبال شهرداری که به نظر می‌رسد از تیم‌های خوب امسال سوپر لیگ است به دنبال جدایی بازیکن ایتالیایی و البته مصدومیت مهدی کریمی بازیکن خوب خود از لحاظ فنی و روحی روانی ضربه خورد.

باخت‌های سه بر دو شهرداری در نیم‌فصل اول نیز به نظر می‌رسد به همین مسئله روحی روانی برگردد.

در هر حال شهرداری از فرصتی که در تعطیلات نیم‌فصل به دست آورد با بازسازی مسائل روحی روانی بازیکنان و تعویض سرمربی و همچنین آوردن یک بازیکن تراز اول اروپایی نهایت استفاده را برد و امیدوارانه پای در نیم‌فصل دوم گذاشت.

بازی اول شهرداری در خانه حریف یعنی جواهری گنبد نیز موید این مسئله است که توانست این بازی را سه بر یک به سود خود به پایان برساند تا با روحیه کامل به مصاف تیم دوم جدول یعنی پیکان تهران برود.

با نظر به جدول مسابقات مشاهده می‌شود که امسال تیم‌ها از لحاظ فنی به هم بسیار نزدیک هستند چرا که تیم پیشگامان کویر یزد که در صدر جدول مسابقات است چهار باخت را در کارنامه دارد؛ به همین دلیل اگر تیمی بتواند روی مسائل روحی روانی کار کند، موفق خواهد بود.

شهرداری تبریز نیز که از وجود تماشاگران پرشوری بهره می‌برد یکی از بزرگ‌ترین مسائل روحی روانی را در اختیار دارد و امیدوار است در بازی روز چهارشنبه تماشاگران در سالن شهید اقدمی حضور بهم رسانده و با کمک هواداران خود بر تیم دوم جدول، پیکان تهران غلبه کند.

انتهای پیام/60002/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول