اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شهرداری اراک:

ابوالفضل قدمیان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اراک شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک از انتخاب سرمربی جدید تیم شهرداری اراک خبر داد.

ابوالفضل قدمیان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اراک شد

مجتبی خراجی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم شهرداری اراک در نیم فصل اول نتوانست انتظارات را برآورده کند، با تصمیم اعضای هیئت مدیره ابوالفضل قدمیان به عنوان سرمربی تیم شهرداری اراک انتخاب شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با شوک جدیدی که به تیم وارد کرده‌ایم شاهد کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: البته حمید جعفری مربی پیشین تیم نیز از مربیان بومی، موفق و با اخلاق بود که بنا به دلایلی نتوانست انتظارات تیم را برآورده کند که جا دارد از تمام تلاش‌ها و زحمات وی در این مدت قدردانی کنیم.

خراجی ادامه داد: ابوالفضل قدمیان از بازیکنان قدیمی شهر اراک است که دوره مربیگری را پشت سر گذاشته و پیش از این نیز به عنوان مربی و دستیار در کنار تیم بوده است.

وی خاطر نشان ساخت: امیدواریم با تغییری که در تیم به وجود آمده بتوانیم شاهد درخشش تیم شهرداری اراک در نیم فصل دوم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور باشیم که می‌طلبد همه علاقمندان به فوتبال حمایت‌های خود را از این تیم قطع نکرده و همچون گذشته یار و مددکار تیم باشند.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اراک نیز گفت: تیم شهرداری اراک در برخی از نقاط زمین ضعف‌هایی دارد که سعی می‌کنیم برای نیم فصل دوم این نقاط ضعف را بر طرف کنیم.

ابوالفضل قدمیان اظهار داشت: برای پوشاندن نقاط ضعف تیم خرید چهار بازیکن در دستور کار قرار گرفته که برای جذب آن‌ها وارد مذاکره شده‌ایم و به زودی به جمع این تیم در خواهند آمد.

وی افزود: یک نفر نوک حمله، یک نفر دفاع و دو نفر هافبک، چهار بازیکنی هستند که تیم را همراهی خواهند کرد و با آمدن این بازیکنان امیدواریم شاهد کسب نتایج خوبی برای تیم شهرداری اراک باشیم.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول