اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرج:

شورای عالی پژوهش شهرداری کرج تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و برنامه‌ریزی شهرداری کرج از راه‌اندازی و آغاز به کار شورای عالی پژوهش مدیریت شهری همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش خبر داد.

شورای عالی پژوهش شهرداری کرج تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، محمدرضا رضاپور اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش و طی هماهنگی‌ها و رایزنی‌های انجام شده، شورای عالی پژوهش در شهرداری کرج تشکیل و راه‌اندازی شد.

وی افزود: در شورای عالی پژوهش تمامی امور، طرح‌های پژوهشی و تحلیل و ارزیابی‌های مختلف در مرحله نهایی انجام خواهد شد.

* حضور اساتید برجسته کشور در شورای عالی پژوهش مدیریت شهری کرج

این مسئول عنوان کرد: این شورا با موافقت و تصویب شهردار انجام شده و طی چند روز آینده جلسات متعددی در این زمینه برگزار می‌شود.

رضاپور ادامه داد: شهردار در این شورا رئیس، معاون برنامه‌ریزی نائب رئیس، مدیر پژوهش دبیر هستند و 5 نفر از اساتید برجسته کشور به عنوان اعضای ثابت در آن حضور دارند، همچنین معاونت‌های مربوطه به تناسب موضوع جلسه به عنوان اعضای غیرثابت حضور دارند.

* تمام حوزه‌های شهری به پژوهش اهمیت دهند

معاون توسعه و برنامه‌ریزی شهرداری کرج با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در مدیریت شهری یادآور شد: باید در تمامی حوزه‌های شهری، به این مهم اهمیت ویژه داد.

وی اظهار داشت: با تشکیل این شورا، در حوزه‌هایی که شهرداری دارای نقص و مشکل است، بررسی‌های مختلف انجام و علاوه بر ریشه‌یابی و شناسایی مشکلات، با ارائه راهکارهای مختلف آنها برطرف می‌شوند.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول