اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقسیم امتیازات ورامین و البرز

شهرداری ورامین و استیل البرز به نتیجه تساوی بسنده کردند

خبرگزاری فارس: هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور با بازی تیم شهرداری ورامین و استیل البرز آغاز شد.

شهرداری ورامین و استیل البرز به نتیجه تساوی بسنده کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور با بازی تیم شهرداری ورامین و استیل البرز آغاز شد.

در این رقابت ابتدا کاوه رضایی از ورامین در وزن دوم از ورامین در مقابل سجاد مستوفی قرار گرفت و با نتیجه 16 بر 10 بازی را به حریف واگذار کرد.

محمد سلیمانی در وزن یک با پدرام حسن‌پور از استیل البرز رو در رو شد و با احتساب 16 بر 6 شکست خورد.

در بازی سوم و در وزن چهارم بهنام اسبقی از تیم شهرداری ورامین با برد قاطع 15 بر 2 مجید بهرامی را با شکست بدرقه کرد.

مهران عسگری از ورامین در بازی چهارم با پوریا عرفانیان در وزن ششم مصاف کرد و با توجه به اینکه داوران قصد داشتند نماینده ورامین را با شکست مواجه کنند این عسگری بود که توانست با نتیجه 9 بر 7 شیابچانگ را با پیروزی ترک کند.

جلال خدامی و پیام قربانی از استیل البرز در وزن 8 مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان این نماینده ورامین بود که با 7 امتیاز در مقابل چهار امتیاز حریف به برتری دست یافت.

بازی سوم را رضا نادریان از تیم تکواندو شهرداری ورامین با مهرداد ندرمحمدی برگزار کردند و در کمال ناباوری و با توجه به اینکه نماینده ورامین از ناحیه پا دچار مصدومیت شدیدی شد با غیرت به بازی ادامه داد ولی در نهایت با نتیجه 5 بر 3 نماینده البرز پیروزی را از آن خود کرد.

بازی هفتم بین حمیدرضا بیات از ورامین و امید عمیدی برگزار شد و این نماینده ورامین بود که در پایان سه راند برد را با نتیجه 6 بر 4 به نفع خود به پایان رساند.

اما در بازی پایانی و در وزن پنجم بهنام بیات از ورامین با ناداوری و درحالی که در ثانیه‌های آخر برنده بازی بود به خاطر اعتراضات پیاپی از سوی مسئولان تیم حریف در برابر پدرام حسن شکری بازنده اعلام شد.

درحالی که 4 برد برای تیم شهرداری ورامین و تیم استیل البرز رقم خورد هر دو تیم با امتیاز مساوی به کار خود پایان دادند و امتیازها تقسیم شد.

انتهای پیام/2462/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول