اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده:

توجه به قرآن کریم باید در راس همه امور قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: توجه به قرآن کریم باید در راس همه امور قرار گیرد.

توجه به قرآن کریم باید در راس همه امور قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی ظهر امروز در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان خدابنده به بیان مطالبی از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه توجه به قرآن در امور مختلف پرداخت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب قرآن کریم باید در راس همه امور قرار گیرد، افزود: جهت‌گیری همه برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی بر اساس فعالیتهای قرآنی معرفی بوده و موضوع قرآن و فعالیت‌های قرآنی از مباحث ثابت و اصلی هر جلسه شورا است.

فرماندار شهرستان خدابنده همچنین بر پیگیری جدی مصوبات هر جلسه تاکید کرد و خواستار ارائه گزارش کامل از فعالیت‌های انجام گرفته بصورت مستند توسط دستگاه‌های مربوطه شد.

همچنین در ادامه این جلسه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به اهمیت قرآن و تغییراتی که در مدیریت قرآنی کشور صورت گرفته و حذف برخی موازی‌کاریها به یکپارچگی فعالیت‌های قرآنی با محوریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و از ایجاد معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت رسمی خبر داد.

علی سهندی ابراز امیدواری کرد که تحولات انجام شده منشأ برکات باشد و شاهد خدمات ارزشمندی به ساحت مقدس قرآن کریم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله بیداری اسلامی و الگو بودن انقلاب عظیم ملت ایران به رهبری امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: همه این تحولات به برکت اسلام و عمل به اسلام به دست آمده و وظیفه ما هم عمل به اسلام و ترویج فرهنگ قرآنی است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول