اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقتصاد مقاومتی راهبر مقابله با تحریم‌ها ـ 31

لشکربلوکی: اقتصاد مقاومتی از آموزه‌های قرآنی در بحث جهاد است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: راهکار اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بیان کردند از آموزه‌های قرآنی در بحث جهاد است.

لشکربلوکی: اقتصاد مقاومتی از آموزه‌های قرآنی در بحث جهاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لشکربلوکی صبح امروز در جمع دانشجویان بسیجی شهر گرگان در اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: پیرامون قرآن باید سال‌ها کار کرد تا به معرفت رسید و در بطن قرآن جهاد در حوزه‌های مختلف مطرح است.

وی تصریح کرد: راهکار اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بیان کردند نیز از آموزه های قرآنی در بحث جهاد است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "امروز یک جبهه، یکپارچه در مقابل جمهوری اسلامی صف‌آرایی کردند و موضوع آنها جنگ اقتصادی است" خاطرنشان کرد: ما از ابتدای انقلاب درگیر جنگ تحمیلی به گونه‌های مختلف هستیم و نگاه آرمانی دشمن ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است.

لشکربلوکی یادآور شد: در هر برهه زمانی به گونه‌ای خاص مورد تهدید قرار گرفتیم و امروز دشمن پس از شکست‌های پیاپی به جنگ اقتصادی روی آورده است اما این فرهنگ‌های مهاجر نمی‌توانند فرهنگ غنی اسلامی ما را از پای درآورند.

ترمیم در جنگ فرهنگی کار سختی است و دقت عمل لازم دارد

لشکربلوکی در ادامه بیان داشت: نباید فرهنگ غنی اسلامی موجب شود ما "ساده‌انگارانه" از کنار حربه‌های دشمن بگذریم، زیرا ترمیم در جنگ فرهنگی کار سختی است و دقت عمل لازم دارد و برگزاری چنین جشنواره‌هایی در راستای مقابله با جنگ فرهنگی مسیرش را مقتدرانه طی می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان خاطرنشان کرد: جنگ بعدی جنگ سیاسی است اما باز دشمن نتوانسته افکار عمومی را با افکار خود همگام کند، پس از این جنگ، جنگ علمی بوده که به لطف خدا جوانان غیرتمند روز به روز در این عرصه افتخار می‌آفرینند اما جنگ حاضر جنگ اقتصادی است که باید در برابرش فرهنگ اقتصاد مقاومتی را لحاظ کنیم تا مانند همیشه پیروز میدان باشیم.

لشکربلوکی همچنین با اشاره‌ به اهداف دشمن در این جنگ گفت: هدف دشمن تهدید رشد ملی ماست غافل از آنکه این تهدید امید روزافزون ما را نمی‌تواند از بین ببرد، سپس اختلال در رفاه ملی است که درصدی از جامعه هستند که به رفاه توجه خاصی دارند این توقع از نظام می‌رود که یک رفاه حداقل را برای آحاد مردم فراهم کند و اگر چنین نشود تکیه و امید آنها به نظام از بین می‌رود.

وی هدف دیگر دشمن را دلزدگی مردم در طی این فشارها بیان کرد و اظهار د اشت: دشمن سعی دارد با این تاکتیک‌ها بین نظام و مردم فاصله ایجاد کند باید مراقب بود و در مقابل این حربه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی رکن‌هایی را که مقام معظم رهبری ایراد کردند را به کار بریم.

لشکربلوکی تقویت فرهنگ کار و تولید، اصلاح الگوی مصرف، استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها، حمایت از تولید ملی، ترویج روحیه خودباوری و مردمی کردن اقتصاد مقاومتی را از ارکان اقتصاد مقاومتی خواند که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بیان کردند.

انتهای پیام/2307/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول