اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهم دی ماه سال جاری

همایش مربیان و اساتید قرآنی مجتمع نور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع فرهنگی نور از برگزاری همایش مربیان و اساتید قرآنی این مجتمع در روز دهم دی ماه در قم خبر داد.

همایش مربیان و اساتید قرآنی مجتمع نور برگزار می‌شود

حسن محمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های مجتمع فرهنگی نور قم وابسته به اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: برنامه‌های این مجتمع به منظور رشد و تعالی فرهنگ دینی در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان منطقه نیروگاه ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مجتمع دارای امکانات و ظرفیت‌هایی مانند دارالقرآن الکریم، مهد شکوفه‌های قرآنی، کتابخانه، سینما، آمفی تئا‌تر و سالن تربیت بدنی است که خدمات مناسبی به مردم منطقه ارائه می‌دهد.

مدیر مجتمع فرهنگی نور یادآور شد: تأسیس انجمن‌های سرود، تئا‌تر، هنری، ادبی، تربیت بدنی، خوشنویسی، رایانه، زبان انگلیسی، عربی، صنایع دستی، قرآن کریم و پژوهشی از دیگر فعالیت‌های مجتمع فرهنگی نور بوده که بیش از 160 نفر در این انجمن‌ها مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به همایش مربیان و اساتید قرآنی مساجد گفت: این همایش با هدف ارتقای سطح علمی اساتید در زمینه تدریس قرآن با استفاده از روش‌های جدید و جذاب با حضور استادان صاحب‌نظر برگزار می‌شود.

محمدی‌تبار خاطرنشان کرد: نکاتی درباره تدریس قرآن کریم و شیوه‌های کلاس‌داری در این همایش مطرح می‌شود.

وی به فعالیت‌های دارالقرآن مجتمع فرهنگی نور اشاره کرد و افزود: این همایش ویژه مربیان و استادان قرآنی بوده که در دوره‌های تربیت معلم، دوره‌های عمومی، تخصصی و آموزشی، تجوید مقدماتی و تکمیلی، آموزش مفاهیم و ترجمه قرآن، تربیت مربی تدبر در قرآن و طرح حفظ قرآن کریم به تدریس مشغول هستند.

مدیر مجتمع فرهنگی نور یادآور شد: افراد متقاضی شرکت در این همایش باید نام، نام خانوادگی و سن خود را به همراه عدد 114 به سامانه پیامک 3000856110 ارسال کنند.

همایش مربیان و اساتید قرآنی دهم دی ماه در مجتمع فرهنگی نور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول