اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی خبر داد

حضور بیش از 1800 وبلاگ در دومین جشنوار وبلاگ‌نویسی قرآنی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از حضور بیش از یک‌هزار و 800 وبلاگ در دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی خبر داد.

حضور بیش از 1800 وبلاگ در دومین جشنوار وبلاگ‌نویسی قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، اکبر آرمند گفت: قرآن کریم ناب‌ترین حقیقت حیات بوده و در عصر حاضر که ارتباطات از مهم‌ترین بخش‌های آن به شمار می‌آید، اشاعه فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در فضای سایبر مقوله‌ای قابل تامل بوده و ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: در برهه‌ای که جهان با شتاب مسیر رشد علمی را طی می‌کند بهره‌گیری از دستورات، فرامین و پیام‌های روح‌افزای این کتاب الهی و انسان‌ساز مسیر تعالی بشریت را هموارتر می‌سازد.

آرمند گفت: یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب وبلاگ فراهم آوردن زمینه ارتباطی پویا و متقابل با مخاطبان است و برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی را برای برنامه‌ریزی متناسب با نیاز مخاطبان در حوزه علوم قرآنی فراهم‌ می‌آورد.

براساس این گزارش، دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی در چهار بخش فتوبلاگ، پادکست، ویدئوکست و وبلاگ متنی برگزار شده و آخرین مهلت ارسال آثار به آن 10 بهمن‌ماه 1391 است.

این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و با حمایت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت ارشاد برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/60001/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول