اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

قرآن بهترین وسیله تقرب الهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: کتاب آسمانی ما قرآن بهترین وسیله صعود و تقرب الهی است.

قرآن بهترین وسیله تقرب الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال شامگاه امروز در پنجمین همایش بزرگ قرآنی ناجا در جمع خانواده‌های نیروی‌ انتظامی شهرستان خلخال و کوثر ضمن اشاره به مفاهیم ارزشمند هدایت در کتاب قرآن کریم، آن را بهترین وسیله تقرب به سوی معبود دانست.

امام جمعه خلخال گفت: رشد و تعالی بشر در گرو عمل به مفاهیم قرآن است و دوری از آن باعث گمراهی بشر شده است.

رشتبری افزود: قرآن بهترین برنامه تنظیمی از سوی خداوند برای ادامه زندگانی بشر است و توجه به اصول و ارزش‌های تاکید شده در قرآن راه نجات از گمراهی‌هاست.

وی افزود: قرآن تنها بنایی ماندگاری است که پایه‌هایش متزلزل نمی‌شود و دارای عزتی است که هر کس با او همراه شود. شکست ناپذیر خواهد شد.

رشتبری به جسم انسان به عنوان سرمایه اصلی اشاره کرد و افزود: باید از این سرمایه در راه تعالی به تقرب به خداوند استفاده شود و قرآن دفترچه راهنمایی بشریت بوده که استفاده مطلوب از آن شکوفایی و کمال را به انسان هدیه می‌کند.

وی خطاب به خانواده‌های حاضر در پنجمین همایش قرآنی ناجا گفت‌: خانواده‌های نیروی انتظامی سهمی که در امنیت دارند از خود نیروی انتظامی کمتر نیست چه بسا که بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در حضور در عملیات نجات جان شهروند خلخالی گفت: نیروهای انتظامی همه جا در کنار مردم و برای امنیت مردم تلاش می‌کنند. در پایان این همایش از تنی چند از چهره‌های قرآنی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/62008‌/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول