اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد

برپایی 75 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم از برپایی 75 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان جم خبر داد.

برپایی 75 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات بعد از ظهر در نشست فعالان قرآنی جم اظهار داشت: توسعه فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه اهمیت زیادی دارد و باید از همه ظرفیت موجود برای این مهم استفاده کنیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های دینی و مذهبی امری مهم است و باید با محتوابخشی به فعالیت‌های قرآنی و دینی در جذب جوانان به این برنامه‌ها توفیق لازم را کسب کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خاطرنشان کرد: تجهیز مراکز قرآنی به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در دستور کار قرار دارد و تلاش زیادی برای بهبود وضعیت این مراکز صورت گرفته است.

سادات تصریح کرد: به منظور افزایش بهره‌وری مراکز قرآنی و همچنین رفع نواقص برنامه‌های این مراکز به همت دارالقرآن استان، برخی لوازم ضروری تهیه و از طریق دارالقرآن شهرستان در اختیار این مراکز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: خرید رایانه، پرینتر، فایل، دوربین عکاسی، وایت‌برد، ضبط صوت، دستگاه ویدئو و دوربین فیلمبرداری برای مراکز قرآنی از جمله این اقدامات است که به نسبت فعالیت‌های مراکز بین آنها تقسیم شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی جم از برپایی 75 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان جم خبر داد و گفت: این دوره‌ها از ابتدای امسال تاکنون با حضور اساتید برجسته قرآنی در شهرها و روستاهای مختلف برگزار شده است.

سادات بیان کرد: امروز دشمنان بیشترین هجمه‌های خود را متوجه جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی کرده‌اند و ما در برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی باید توجه خاصی به جوانان داشته باشیم.

وی یادآور شد: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های دینی و مذهبی در شهرستان در دستور کار قرار دارد و با حمایت مدیرکل تبلیغات اسلامی و فرماندار شهرستان در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول