اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار همدان:

هوشمندسازی مدارس قرآنی در اولویت باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: اداره نوسازی باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا در اسرع وقت، مدارس قرآنی را به سیستم هوشمند مجهز کنند چرا که بسیاری از برنامه‌های قرآنی با سیستم‌های نرم‌افزاری است.

هوشمندسازی مدارس قرآنی در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان واقع در محل دبستان قرآنی مهر 2 در همدان اظهار داشت: در حال حاضر در سطح شهرستان همدان پنج مدرسه قرآنی در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه جای بسیار خوشحالی است که بالاخره مدارس قرآنی راه اندازی شده است، تصریح کرد: ای کاش مسئولان و اولیا آنقدر که دغدغه کلاس‌های زبان خارجی را برای فرزندانشان داشتند کلاس‌های قرآنی را درخواست می‌کردند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان ادامه داد: از پنج مدرسه قرآنی شهرستان همدان دو مدرسه در ناحیه یک، دو مدرسه در ناحیه 2 و یک مدرسه قرآنی نیز در بخش شراء فعالیت می‌کنند.

وی به هوشمندسازی مدارس قرآنی تأکید و خاطرنشان کرد: اداره نوسازی باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا در نخستین فرصت مدارس قرآنی را به سیستم هوشمند مجهز کنند چرا که بسیاری از برنامه‌های قرآنی با سیستم‌های نرم‌افزاری است.

قنبری اداره مدارس قرآنی و تغییر مدارس قرآن به شکل هیئت امنایی را در دستور کار جلسه بعد قرار داد و عنوان کرد: از پنج مدارس قرآنی شهرستان همدان فقط مدرسه مهر است که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و برای اینکه بتوانیم مدارس دیگر هم به صورت هیئت امنایی اداره شوند را در دستور کار جلسه بعدی قرار می‌دهیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان در خصوص سیستم گرمایشی مدارس نیز افزود: در بخش شراء تعدادی از مدارس با بخاری گازی تعدادی با بخاری کاربراتوری هستند که هشت روستا در ناحیه 2، 10 روستا در بخش شراء از بخاری کاربراتوری استفاده می‌کنند.

وی درپایان سخنانش گفت: باید تمام تلاش تمام دستگاه‌ها به کار گرفته شود تا مدارسی را که گازرسانی نشده از سیستم گرمایشی مناسب برخوردار شوند.

انتهای پیام/89007/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول