اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته خواهران مسابقات قرآنی خراسان‌رضوی خبر داد

برپایی 3 نمایشگاه در حاشیه مسابقات قرآنی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته خواهران سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی خراسان رضوی گفت: سه نمایشگاه ویژه همزمان با برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم در سبزوار برپا می‌شود.

برپایی 3 نمایشگاه در حاشیه مسابقات قرآنی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، فهیمه محسنی ثانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در سبزوار اظهار کرد: نمایشگاه‌های «زینت زن» در مورد عفاف و حجاب،«هنرهای تجسمی» و « شهدای ترور» از جمله این نمایشگاه‌ها است که از بیشت و هشتم آذر ماه تا یکم دی ‌ماه برپا می‌شود.

وی ادامه داد:نمایشگاه‌های زینت زن و هنرهای تجسمی در محوطه امامزاده حسن کوشک برپا می‌شود.

وی افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی را همزمان با اختتامیه این دوره از مسابقات دانست و تصریح کرد:این نمایشگاه از اول دی ‌ماه به مدت یک هفته در مؤسسه خورشید رضوان این شهرستان برای بازدید عموم برگزار می‌شود.

محسنی ثانی در ادامه دیگر برنامه‌های جانبی این کمیته را برگزاری کارگاه‌های مشاوره قرآنی و کارشناسی قرآنی در محل خوابگاه خواهران شرکت کننده در این دوره از مسابقات برشمرد.

وی برگزاری کارگاه آموزشی نغمات و قرائت را دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این کمیته اعلام و اضافه کرد: این برنامه و همچنین محفل انس با قرآن در محل مسجد الزهرای سبزوار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول