اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن قلعه‌گنج:

متقاضیان مسکن روستایی باید 18 ساله باشند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن شهرستان قلعه‌گنج گفت: متقاضیان واحدهای مسکن روستایی باید بالاتر از 18 سال سن و کارت پایان خدمت هم داشته باشند تا صاحب مسکن شوند.

متقاضیان مسکن روستایی باید 18 ساله باشند

به گزارش خبرگزاری فارس قلعه‌گنج حسین بهبودی صبح امروز در نشست فرماندار با اعضای شورای شهر قلعه‌گنج اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ دهیاران با بنیاد مسکن روند ساخت و ساز مسکن روستایی را با یک تحول عظیم روبه‌رو کرده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان واحدهای روستایی باید بالاتر از 18 سال سن و کارت پایان خدمت هم داشته باشند تا صاحب مسکن شوند، افزود: دهیاران و شوراها به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا بعد از گرفتن قسط پایان کار به قسط‌‌بندی آن اقدام کنند تا از جریمه‌های بانکی برخوردار نشوند.

بهبودی با اشاره به اینکه در طرح جدید ثبت‌نام بر اساس ظرفیت‌های روستا اعتبارات اختصاص یافته است و هنوز در این زمینه سهمیه‌بندی نشده است، تصریح کرد: روستاهای بالای 20 خانوار توسط بنیاد مسکن با همکاری دهیاری طرح هادی تهیه و نقشه‌برداری می‌شوند و برای اجرای آن با اختصاص اعتبار بنیاد اقدام می‌کنند و اولویت‌بندی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح هادی هدف اسکان خانوار در یک جمع منظم است که خدمات مناسبی به افراد ارائه شود و در این راستا لازم است مردم با دهیار و بنیاد مسکن همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/80004/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول