اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به رشد 80 درصدی مسکن مهر کنگاور

متقاضیان مسکن مهر کنگاور دعای تحویل سال را در مسکن جدید می‌خوانند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: درصد قابل توجهی از متقاضیان مسکن مهر در شهرستان کنگاور، دعای تحویل سال 1392 را در خانه‌های جدیدشان خواهند خواند.

متقاضیان مسکن مهر کنگاور دعای تحویل سال را در مسکن جدید می‌خوانند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حشمت‌الله عزیزی در جلسه ستاد مسکن شهرستان کنگاور اظهار داشت: یک‌هزار و 94 واحد مسکونی در قالب چهار پروژه مسکن مهر در شهرستان کنگاور در حال اجرا است.

وی افزود: پروژه 504 واحدی مهردشت، پروژه 412 واحدی مهرآوران، پروژه 120 واحدی تاکسیر‌انی و پروژه 58 واحدی سرای مهر، پروژه‌هایی هستند که یک‌هزار و نود و چهار واحد مسکونی در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.

فرماندار کنگاور با اعلام این‌که متوسط پیشرفت واحدهای فوق بیش از 80 درصد است، گفت: پروژه‌های تاکسیرانی و سرای‌مهر با 91 درصد پیشرفت در آستانه بهره‌برداری هستند و متقاضیان واحدهای ساخته شده در این دو پروژه تا پایان سال واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت.

عزیزی ادامه داد: درصد قابل توجهی از متقاضیان مسکن مهر در شهرستان کنگاور، دعای تحویل سال 1392 را در خانه‌های جدیدشان خواهند خواند.

واریز تمام مبالغ موجود در حساب تعاونی‌های پروژه مهردشت به حساب اتحادیه مسکن این پروژه، واریز سهم آورده اعضای پروژه‌ها متناسب با پیشرفت پروژه به حساب پیمانکاران و جمع‌بندی و مشخص کردن متقاضیان زیرپوشش بهزیستی و ارسال لیست مربوطه به راه و شهرسازی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود که فرماندار کنگاور به آن اشاره کرد.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول