اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

پرداخت 25 میلیارد تومان یارانه به مسکن مهر اردبیل

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: دولت تاکنون برای احداث واحدهای مسکونی مهر در استان اردبیل 25 میلیارد تومان یارانه پرداخت کرده است.

پرداخت 25 میلیارد تومان یارانه به مسکن مهر اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری صبح امروز در جلسه ستاد مسکن مهر استان اردبیل اظهار داشت: سقف پرداخت تسهیلات مسکن مهر تا 25 میلیون تومان برای اکثر واحدها ارتقا یافته و ما با دستور وزیر راه و شهرسازی این امکان را فراهم کردیم تا صاحبان واحدهای مسکونی از این مزیت استفاده کنند.

وی به برگزاری جلسات هفتگی ستاد مسکن مهر استان اردبیل با هدف پیشرفت کار و آمادگی برای افتتاح این واحدها اشاره کرد و افزود: سهمیه استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر 39 هزار و 400 واحد بوده که از این تعداد 38 هزار و 300 واحد به مرحله عملیات پی‌کنی رسیده است.

این مسئول به عقد قرارداد و صدور پروانه برای 23 هزار و 500 واحد و همچنین انجام نازک‌کاری در این تعداد واحد مسکن مهر اشاره کرد و افزود: تاکنون 10 هزار واحد مسکن مهر در این استان پایان کار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: از این تعداد واحد مسکن مهر حدود 15 هزار واحد به صورت خود مالکین و حدود 3 هزار واحد نیز به صورت تعاونی در شهرک‌ها و مناطق مختلف به صورت متمرکز در حال احداث است.

حیدری در تشریح آخرین وضعیت واحدهای احداثی مسکن مهر در شهر اردبیل اظهار داشت: مسکن مهر 2 هزار واحدی شام‌اسبی اردبیل از لحاظ خط انتقال برق، گاز، آب و فاضلاب مشکلی نداشته و حتی جدول‌گذاری، شن‌‌ریزی و تسطیح محوطه این شهرک انجام شده است.

وی به مسکن 4 هزار واحدی شهرک اندیشه پیله‌سحران اشاره کرد و گفت: خط انتقال برق و گاز به صورت کامل به این شهرک انجام شده و شبکه‌گذاری گاز نیز در حال اجراست به طوری که 200 واحد از این مجموعه قابل سکونت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در خصوص مسکن مهر یک هزار و 200 واحدی میراشرف نکونام اردبیل نیز ابراز داشت: این مجموعه که به صورت صنعتی‌سازی در حال اجراست، جدول‌گذاری و شن‌ریزی شده و خط انتقال برق‌، گاز و سایر تاسیسات به صورت کامل همراه با شبکه‌گذاری گاز صورت گرفته است.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول