اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

2700 واحد مسکن مهر برای مددجویان بهزیستی احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح مسکن مهر مددجویان بهزیستی استان 2 هزار و 700 واحد مسکونی احداث می‌شود.

2700 واحد مسکن مهر برای مددجویان بهزیستی احداث می‌شود

حسین سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 65 سازمان مردم نهاد با بهزیستی استان همکاری دارند، این سازمان‌ها در زمینه امور توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی اقدامات شایسته‌ای انجام می‌دهند.

وی تشکیل مجمع خیرین حامی معلولین را گام موثری به‌منظور حمایت از معلولان برشمرد و گفت: وجود چنان مراکزی بازوهای توانمندی برای بهزیستی هستند.

سعیدی بر ضرورت رسیدگی به جامعه هدف این سازمان تأکید کرد و گفت: گستردگی جامعه هدف بهزیستی می‌طلبد که از جنبه‌های مختلف به ارزیابی نحوه ارائه خدمات به آنها پرداخت.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود 470 مرکز، مهدکودک و موسسه خیریه در این استان، گفت: رسیدگی به مشکلات این قشر نیازمند توجه مسئولان و دست اندرکاران اجرایی استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار و 649 معلول و مددجوی فاقد مسکن در این استان شناسایی شده‌ است، گفت: در طرح مسکن مهر مددجویان بهزیستی استان 2 هزار و 700 واحد مسکونی احداث می‌شود که از این تعداد 415 واحد مسکن واگذار و مابقی آماده برای واگذاری هستند.

سعیدی تعداد معلولان استان را 29 هزار و 973 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد معلول 3.42 درصد از جمعیت این استان را در برگرفته که از این تعداد 3 هزار و 773 معلول مستمری بگیر و مابقی به صورت عمومی خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/68001/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول