اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

725 مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری بهسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 725 مسکن نیازمندان چهارمحال و بختیاری نوسازی و بهسازی شده است.

725 مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر یک هزار و 400 حامی یک هزار و 970 یتیم در این استان را حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این تعداد حامی از ابتدای امسال تاکنون در 18 پایگاه حامی یابی نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: در دهه نخست محرم نیز هفت پایگاه حامی یابی در استان تهران دایر شد که 120 حامی جدید برای حمایت از 170 یتیم را جذب کرد.

رستگار همچنین از همکاری 58 موسسه خیریه با کمیته امداد استان خبر داد و گفت: این موسسه‌های خیری با فعالیت 198 نفر در هفت شهرستان استان به کمیته امداد خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این موسسه‌ها در قالب اجرای طرح اطعام نیازمندان، تامین جهیزیه، بهداشت و درمان، پرداخت مستمری، مسکن و سایر خدمات آموزشی، همچنین مشارکت در برگزاری مراسم‌های مذهبی و جشن‌ها و تشکیل شبکه‌های مردمی با این نهاد همکاری دارند.

وی در ادامه از معرفی یک‌صد خانواده نیازمند برای دریافت مسکن مهر به ادارات تعاون و مسکن و شهرسازی استان خبر داد و افزود: این خانواده‌ها از سوی کمیته امداد به ادارات تعاون و مسکن و شهرسازی معرفی شده‌اند.

رستگار با اشاره به اینکه هر نفر برای ساخت یک واحد مسکن مهر 60 میلیون ریال تسهیلات از کمیته امداد دریافت می‌کند، افزود: برای نوسازی واحدهای مسکن مددجویان نیز 120 میلیون ریال تسهیلات از سوی بنیاد مسکن اعطا می‌شود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 725 مسکن نیازمندان نوسازی و بهسازی شده است.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول