اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور صورت می‌گیرد

افتتاح 12 هزار و 400 واحد مسکن مهر در خوزستان

خبرگزاری فارس: در حالی که قرار بود آذر ماه 14 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح شود، با حذف شهرهای دزفول و شوشتر و انتقال آنها به مرحله بعدی افتتاح، 12 هزار و 400 واحد مسکن به زودی افتتاح خواهد شد.

افتتاح 12 هزار و 400 واحد مسکن مهر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، استاندار خوزستان شامگاه شنبه در شانزدهمین شورای مسکن استان گفت: تا پایان امسال سه نوبت افتتاح و واگذاری مسکن مهر در آذر، بهمن و اسفند با حضور رئیس جمهور یا معاون اول ایشان خواهیم داشت.

سید جعفر حجازی بر برگزاری جلسات هماهنگی با حضور معاون عمرانی استاندار و فرمانداران به صورت شهر به شهر و بررسی جزئیات واحدهای مسکونی مهر تأکید کرد.

وی با تأکید بر ادامه پیگیری از سوی تعاونی‌ها و فرمانداران تا گرفتن گواهی پایان کار واحد‌ها، از مدیران بانک‌ها خواست هر چه زود‌تر کار فروش اقساطی تدریجی واحدهای مسکن مهر را آغاز کنند.

رئیس شورای مسکن خوزستان تصریح کرد: اداره تعاون و فرمانداری‌ها باید اعضای تعاونی‌ها را توجیه و آگاه کنند که در زمان مشارکت نرخ بهره تسهیلات آن‌ها 12 درصد است، اما اگر به مرحله فروش اقساطی و گرفتن دفترچه اقساط برسند نرخ تسهیلات آنها 4 درصد خواهد بود که بسیار به نفع آنهاست.

حجازی همچنین با تاکید بر اتمام زیرسازی سایت‌های مسکن مهر از نظر انشعاب آب، برق، گاز و مخابرات، خطاب به فرمانداران گفت: اگر تعاونی‌ای تاکنون انشعابات خود را انجام نداده از محل 15 درصد مابقی این مرحله را به انجام برسانید، چرا که تا انشعاب‌ها اجرا نشود، پیاده روسازی و آسفالت انجام نمی‌شود.

وی درباره اعتراض برخی فرمانداران برای اجرا نشدن شبکه مخابرات و معطل گذاشتن طرح، اظهار داشت: از ابتدا قرار بود مخابرات با اجرای وایمکس نیازی به کابل‌کشی نداشته باشد، اما اکنون به نظر می‌رسد این شرکت برنامه خود را تغییر داده، اما ما اجازه نخواهیم داد در محل‌هایی که پیاده رو و آسفالت اجرا شده برای کابل‌کشی مخابرات حفاری شود.

استاندار خوزستان تأکید کرد: در محل‌هایی که هنوز آسفالت و پیاده‌رو سازی نشده، مخابرات هر چه زود‌تر تکلیف را تعیین کند، در غیر اینصورت پس از آن، مجوز حفاری به مخابرات داده نخواهد شد.

حجازی در پایان ابراز داشت: تا آخر آذرماه مراسم افتتاح 12 هزار و 400 واحد مسکن مهر خوزستان به طور نمادین در سایت یک هزار و 800 واحدی امیدیه با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2247/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول