اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای مسکن صورت گرفت

بررسی روند اجرای طرح‌های مسکن مهر در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پروژه‌های مسکن مهر استان با مشارکت خوب دستگاه‌های مشارکت کننده در حال اجرا است.

بررسی روند اجرای طرح‌های مسکن مهر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمود میری ظهر امروز در نشست شورای مسکن استان با اشاره به سیاست‌های دولت نهم و دهم به منظور خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد جامعه، اظهار داشت: وظیفه شورای مسکن، برنامه‌ریزی، پیگیری، اجرا و احداث واحدهای مسکونی برای اقشار مختلف جامعه می‌باشد.

وی بر لزوم تلاش جدی برای تکمیل تأسیسات زیربنایی واحدهای مسکن مهر تأکید کرد و افزود: تعاونی‌های مسکن و شرکت‌های خدماتی، باید با جدیت و سرعت بیشتری پیگیر این مرحله از کار باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر به مرحله بهره‌برداری رسیده است بیان داشت: 7 هزار واحد در حال آماده‌سازی است که با پیگیری و حل مشکلات زیرساختی به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهند بود.

میری از بهره‌برداری 2 باب مدرسه در مهرشهر زاهدان خبر داد و بیان کرد: این مدارس در 2 هفته آینده آماده پذیرش دانش‌آموز می‌باشند.

وی احداث سالن‌های ورزشی برای گذراندن اوقات فراغت مردم مناطق حاشیه شهرها را یکی از ضروریات عنوان و خاطرنشان کرد: برخی از سالن‌های ورزشی در مدارس احداث شده است و باید تدابیری اتخاذ شود تا در ساعات غیرآموزشی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه از احداث 4 هزار و 800 واحد مسکن مهر ویژه مددجویان در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برای احداث هر واحد مسکونی 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 70 میلیون ریال وام بلاعوض به مددجویان متقاضی واگذار شده است.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول