اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل:

افزایش قیمت کنتور و تجهیزات ما را نگران کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: افزایش قیمت کنتور و تجهیزات ما را نگران کرده و مشکلاتی را در روند پیشرفت مسکن مهر به وجود آورده است.

افزایش قیمت کنتور و تجهیزات ما را نگران کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر و روستایی در اردبیل اظهار داشت: ما با تمام توان کار شبکه‌گذاری و واگذاری انشعاب آب و فاضلاب را در واحدهای مسکن مهر انجام می‌دهیم و عمده مشکل ما در محلات و کوچه‌ها وجود برخی موانع است که انتظار می‌رود بستری برای اجرای خط انتقال فراهم آید.

وی در خصوص پروژه 2 هزار واحدی فرهنگیان نیز خاطرنشان کرد: شبکه آب برای این مجموعه به صورت کامل اجرایی شده و 40 درصد خط انتقال فاضلاب باقیمانده که در این زمینه 750 میلیون تومان اعتبار داده‌اند که کفاف اجرای پروژه را نمی‌کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل یادآور شد: از بابت مسکن مهر تاکنون 6 میلیارد و 400 میلیون تومان قرارداد بسته‌ایم که با وعده‌های مختلف تنها 500 میلیون تومان آن پرداخت شده در حالی که با افزایش سرسام‌آور قیمت تجهیزات و کنتور آب روبه‌رو هستیم.

حسن‌زاده خواستار تخصیص 100 درصدی اعتبارات مسکن مهر برای خرید تجهیزات شد تا گرانی‌های اخیر گرفتاری‌ها و مشکلات را چندین برابر نکند.

سهمیه استانی دستگاه‌های خدمات‌رسان در مسکن مهر پرداخت نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیریت برق استان اردبیل نیز در این جلسه با اعلام اینکه برای 17 هزار و 400 واحد مسکن مهر تفاهم‌نامه خط انتقال و واگذاری انشعاب برق به امضا رسیده، بیان داشت: در حال حاضر با پیشرفت 80 درصد پروژه‌هایمان را به پیش می‌بریم.

علیرضا علیزاده تصریح کرد: پیله‌سحران به عنوان بزرگ‌ترین شهرک مسکن مهر استان در اکثر معابر شبکه اصلی و خط انتقال اجرا شده، ولی به رغم کارهای خوب و پیشرفت مطلوب پروژه‌ها همچنان مسئولان استانی در پرداخت حق و حقوق مسکن مهر سکوت اختیار کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تنها 300 میلیون تومان از محل یارانه و سفر وزیر و معاونین راه و شهرسازی پرداخت شده در حالی که ما در اکثر شهرک‌ها با پیشرفت 70 تا 80 درصدی کار روبه‌رو هستیم.

مدیریت برق استان اردبیل در پایان سخنان خود از صدور فیش قطعی برای تعاونی‌ها بنا به تقاضایشان خبر داد و اذعان داشت‌: امیدواریم در تزریق منابع و رفع مشکلات برخی از معابر با دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری صورت گیرد.

انتهای پیام/62001/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول