اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

پیشرفت 75 درصدی مسکن مهر خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: مسکن مهر خوی دارای پیشرفت فیزیکی 75 درصدی است.

پیشرفت 75 درصدی مسکن مهر خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری ظهر امروز در شورای تأمین مسکن مهر خوی که در سالن شماره سه فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دولت نهم و دهم در راستای صاحب‌خانه شدن اقشار کم درآمد اقدامات شاخصی انجام داده که در این زمینه شاهد اجرای مسکن مهر در نقاط مختلف کشور و استان هستیم.

این مسئول با اشاره به مسکن مهر خوی تصریح کرد: در حال حاضر مسکن مهر دارای 75 رصد پیشرفت فیزیکی است.

عماری با اشاره به ارائه خدمات توسط شرکت‌های خدمات‌رسان خاطر نشان کرد: شرکت‌های خدمات‌رسان در اجرای مسکن مهر خوی همکاری لازم را دارند.

وی با بیان اینکه در این راستا خدمات مورد نیاز مسکن مهر تأمین می‌شود عنوان کرد: در راستای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

فرماندار خوی در ارتباط با قیمت تمام شده واحدهای مسکن مهر اعلام کرد: آنچه که وزارت راه و شهرسازی برای قیمت تمام شده واحدها در نظر گرفته باید در این زمینه اجرا شود.

این مسئول با بیان اینکه باید به مسکن مهر در کنار پروژه‌های مهر ماندگار توجه شود، اذعان داشت: نباید پروژه‌های مهر ماندگار سبب غفلت از مسکن مهر شود.

وی خواستار تسریع در روند احداث مسکن مهر خوی شد و اضافه کرد: باید تا سال آینده بخش عمده‌ای از مساکن مهر این شهرستان به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول